طلوع‌کیان: از الریان شناخت زیادی نداشتیم/ بازیکنان را با تحلیل جذب کردیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۹:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۹۳۰۷
طلوع‌کیان: از الریان شناخت زیادی نداشتیم/ بازیکنان را با تحلیل جذب کردیم
سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: براساس نداشتن شناخت کافی تغییرات تاکتیکی در تیم ایجاد کردیم. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا طلوع کیان، سرمربی تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: براساس اطلاعات ما، ملی پوشان این تیم اجازه بازی در باشگاه های آسیا را نداشتند. البته شناخت ما هم از الریان کامل نبود و تنها یک فیلم از این تیم دیده بودیم که مسابقه روز گذشته بود و با تغییر تاکتیک برابر الریان ظاهر شدیم.

وی با اشاره به آرایش جدید شهداب مقابل تیم الریان، تاکید کرد: تمرکز تیم شهداب یزد نسبت به بازی اول بهتر شد و عملکرد بهتری داشتیم. اولین بار بود که با این آرایش بازی کردیم.

سرمربی تیم شهداب یزد در پاسخ به این پرسش که در فینال با چه تیمی روبرو خواهید شد، گفت: صحبت در باره فینال زود است. تمرکزمان روی مسابقه با تاراز قزاقستان است که الریان را در روز نخست شکست داد. البته اگر در روز دوم یا سوم تاراز با نماینده قطر بازی داشت، شاید نتیجه را به این تیم واگذار می کرد.

سرمربی تیم شهداب یزد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص این که چرا برعکس خیلی از مربیان استرس ندارید و روی بازیکنان تیم در هنگام بازی کمتر فشار می آورید، گفت: هر مربی یک سبک و روش کاری دارد. من بیشتر در تمرینات صحبت می کنم و نیازی به فشار آوردن به بازیکنان و شو هنگام بازی ندارم. اگر نکته فنی یا مطلبی باشد نیاز به فریادزدن نیست و نمی خواهم استرس بازیکنان را افزایش دهم. هنگام بازی بازیکنان خود در فشار مسابقه هستند و لزومی ندارد من فشار بیشتر به آنان بیاورم.

طلوع کیان در پاسخ به این پرسش که آیا براساس نیاز تیم اقدام به جذب بازیکنان خارجی کردید، عنوان کرد: تا جایی که می شد تیم را تحلیل کردیم. تحلیل ما این بود که دریافت کننده قدرتی و دفاع وسط نیاز داریم و سه بازیکن خارجی براساس این تحلیل جذب کردیم.

انتهای پیام//

نظر شما