دومین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۹۳۹۳
دومین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست برگزار شد
دومین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست با حضور دبیران و روسای کمیته های محیط زیست فدراسیون‌های منتخب در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این جلسه با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص اقدامات محیط زیستی صورت گرفته توسط فدراسیون ها و همچنین برنامه ریزی برای اقدامات آتی در سال 1401 برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر مهر افزا منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک گزارش مختصری از برنامه ها و تقویم جاری کمیسیون ارایه کردند. سپس نمایندگان فدراسیون های مدعو در مورد نوع و نحوه برنامه های محیط زیستی خود توضیحاتی بیان داشتند.

در ادامه  آقای هومن بهمن پور از کمیسیون  در خصوص برنامه های فدراسیون ها نکاتی را ابراز کردند و از آنها درخواست کردند نسبت به تهیه و ارسال گزارشات عملکرد خود اقدام کنند و تمهیداتی را نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی با رویکرد بین المللی در نظر بگیرند.

در پایان علی توفیق دیگر عضو کمیسیون، مختصرا در مورد اهمیت معماری سبز در ورزش صحبت کردند و نیز مهدی امیدی جعفری در خصوص جنگل المپیک و نحوه عضویت افراد در گروه های تشکیل شده در فضای مجازی و کانال های اطلاع رسانی توضیحاتی بیان کردند.

این همایش با حضور نمایندگان 12 فدراسیون و 2 انجمن برگزار شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز