حضور بزرگان فوتبال و اتومبیلرانی در صندوق؛ وفاخواه و ناظری با ابطحی دیدار کردند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۹۵۴۰
حضور بزرگان فوتبال و اتومبیلرانی در صندوق؛ وفاخواه و ناظری با ابطحی دیدار کردند
غلام وفاخواه پیشکسوت فوتبال و کریم ناظری پیشکسوت اتومبیلرانی، ظهر امروز دوشنبه 26 اردیبهشت در محل صندوق با دکتر ابطحی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار دکتر ابطحی ضمن یادآوری افتخارات غلام وفاخواه در فوتبال گفت: ما هرگز افتخارآفرینی های شما بزرگان در عرصه های مختلف را فراموش نمی کنیم.

وی همچنین با قدردانی از زحمات ناظری گفت: تمام تلاش ما در صندوق احترام و تکریم جایگاه شما پیشکسوتان است.

وفاخواه نیز در این دیدار گفت: اقدامات صندوق بسیار خوب است و با توجه به عملکرد اخیر صندوق پیداست که دکتر ابطحی خدمت به پیشکسوتان و قهرمانان را جدی دنبال می کند.

ناظری نیز گفت: صندوق حامی پیشکسوتان بوده است.

غلام وفاخواه متولد 1325 تهران، بازیکن سابق فوتبال ایران است. وی سابقه بازی در باشگاه‌های دارایی تهران و عقاب را دارد. او به عنوان یار کمکی به پیکان تهران کمک کرد تا قهرمان جام دوستی شود. او در فینال این مسابقات دو گل زد. همچنین به عنوان یار کمکی به تاج تهران کمک کرد تا قهرمان جام باشگاه های آسیا شود. او در فینال این مسابقات یک گل به ثمر رساند. به همین دلیل به مرد جام ها مشهور شد. وفاخواه 9 بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

کریم ناظری متولد 1321 زنجان، پیشکسوت اتومبیلرانی و یکی از قهرمانان این رشته در دوران خود بوده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز