مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با برنا

اسکوچیچ مربی با دانشی است/ از فیفادی‌ها برای تیم ملی استفاده شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۹۵۸۸
اسکوچیچ مربی با دانشی است/ از فیفادی‌ها برای تیم ملی استفاده شود
مصطفی هاشمی‌طبا با حمایت از دراگان اسکوچیچ اعلام کرد باید از سرمربی فعلی تیم ملی حمایت و کمک برنامه‌های آماده‌سازی تیم آماده شود.

مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند آماده‌سازی تیم ملی اظهار داشت: مسئولین نگران آماده‌سازی نیستند؟ خیر. این‌گونه نیست. هنوز برای آغاز روند آماده‌سازی دیر نشده و فرصت برای این کار وجود دارد. به همین دلیل هم جای نگرانی احساس نمی‌کنم و شما هم بیش از حد نگران نباشید.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در کتابی به نام «داستان یک صعود» تمام مراحل آماده‌سازی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی 98 را شرح داده. او درباره اینکه چه پیشنهادی برای آماده‌سازی می‌تواند داشته باشد، گفت: بهتر است برای فیفادی‌ها برنامه داشته باشیم. در این تاریخ‌ها می‌توانیم بازی‌های دوستانه‌ای برای تیم ملی ترتیب دهیم و آماده‌سازی را از همین جا آغاز کنیم. با برگزاری چند بازی دوستانه تیم ملی می‌تواند به روزهای خوب برسد و با آمادگی کاملی روانه مسابقات شود. وظیفه برنامه‌ریزی‌ها هم با سرپرست فدراسیون است.

وی درباره مقایسه شرایط فعلی با دوران خود افزود: موانع جدید نسبت به آن دوران؟ به نظرم مشکلی وجود ندارد و می‌توانند از همین حالا کار را آغاز کنند اما به شرطی که کار جدی‌تر گرفته شود. همان‌طور که گفتم دیر نشده اما کم کم باید به فکر باشند و برنامه‌‌ریزی‌ها برای آماده‌سازی انجام شود. استفاده از کیش و قشم برای ایجاد شرایط مشابه؟ برای جام جهانی 98 اردوی تیم ملی در ایتالیا برگزار شد. برای دوره فعلی هم حتما در برنامه ریزی‌ها چنین مسائلی لحاظ می‌شود.

هاشمی‌طبا درباره اوضاع فنی تیم ملی هم گفت: نظر من روی حفظ قطعی اسکوچیچ است. او باید به کار خود ادامه دهد. اسکوچیچ مربی با دانشی است و نتایجش هم عملکرد خوب او را نشان داده. چرا باید او را تعویض کرد؟ او مربی بی‌حاشیه‌ای است و کار خودش را به نحو احسن انجام داده. به نظرم باید اسکوچیچ حفظ شود تا دراگان در جام جهانی هم روی نیمکت ایران موفق شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز