قینانی: خوشحالم بعد از ۱۴ سال کاپ قهرمانی را بالای سر بردیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۹۶۵۹
قینانی: خوشحالم بعد از ۱۴ سال کاپ قهرمانی را بالای سر بردیم
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: خوشحالم بعد از ۱۴ سال کاپ قهرمانی را بالای سر بردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، اعظم قینانی، سرمربی تیم سپاهان بعد از قهرمانی در لیگ برتر هندبال زنان اظهار داشت: خیلی خوشحالم، بعد از ۱۴ سال کاپ قهرمانی به سپاهان رسید. یک پروسه طولانی بود و باید یک خدا قوت به بازیکنان و کادر بگویم. بسیار خوشحالم. ما تصمیم ما این بود که بهترین بازی خود را در پلی آف و فینال ارائه کنیم و واقعا بازیکنانم همیت کردند و همدل شدند و خوب بازی کردند از همه تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: تیم تاسیسات هم خیلی خوب بازی کرد واقعا همه آنها و بازیشان را یک به یک دوست دارم و امیدوارم در تیم ملی همه بدرخشند. 

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا که سال گذشته جام باشگاه‌ها انجام در دو دوره در مهر و تیر برگزار می‌شود. امیدوارم اعزام شویم. قول را باشگاه به بازیکنان داده بود و اعزام می‌شویم. با توجه به تمرینات تیم ملی در همه رده‌ها ما یک وقفه در تمرینات داریم و در خدمت تیم ملی هستیم و مجددا تمرینات را شروع می‌کنیم. 

وی در پایان درمورد داوری مسابقات اینگونه توضیح داد: من آرامش دارم و وقتی می‌بینم داور به این تمرکز رسیده که تنها سوت درست بزند تا هر دو تیم راضی باشند. از داور تشکر می‌کنم.

انتهای پیام//

نظر شما