​پیکانی‌ها مجوز صعود گرفتند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۹۷۱۲
​پیکانی‌ها مجوز صعود گرفتند
در ادامه رقابت های جام باشگاه های والیبال آسیا تیم والیبال پیکان تهران در سومین دیدار خود مقابل نماینده تایلند به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام باشگاه های آسیا امروز تیم والیبال پیکان در سومین دیدار خود به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند رفت. این دیدار درحالی برگزار شد که پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان برای این دیدار از نفرات ذخیره استفاده کرد. پیکانی ها بازی را خوب آغاز کردند اما در ادامه این تایلندی ها بودند که به بازی برگشتند و شرایط را برای شاگردان اکبری سخت کردند.

ست اول این بازی که یک بازی پایاپایی بود با نتیجه 25 بر 23 به سود پیکان به پایان رسید. در ست دوم این نمایند تایلند بود که با اشتباهات کم توانستند با نتیجه مشابه 25 بر 23 ست اول پیکان را شکست دهند. 

در ست سوم شاگردان پیکان اکبری از اشتباهات بازیکنان تایلندی نهایت استفاده را بردند و توانستند ست سوم را با نتیجه 25 بر 18 به سود خود رقم بزنند. ست چهارم هم این پیکانی ها با بازی خوب خود موفق شدند با نتیجه 25 بر 13 به پیروزی برسند. در مجموع تیم پیکان 3 بر یک نماینده ژاپن را از پیش رو برداشت تا با 3 پیروزی راهی مرحله بعد شود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز