میرتاج الدینی: نشاط و سلامتی جامعه در گرو حمایت از ورزش است

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۶:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۹۷۹۴
میرتاج الدینی: نشاط و سلامتی جامعه در گرو حمایت از ورزش است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه از حوزه ورزش اظهار داشت: سلامت، پویایی و نشاط جامعه در گرو حمایت از برنامه‌های ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، میر تاج‌الدینی با اشاره به دلایل برگزاری جلسه راهبردی مجلس در وزارت ورزش و جوانان گفت: فراکسیون راهبردی اولین فراکسیونی است که در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و یکی از فراکسیون‌های فعال این دوره است که کمیته‌های تخصصی مختلف دارد و هر کدام از این کمیته‌ها در حوزه تخصصی خود نشست‌ها و پیگیری‌های مرتبط را انجام می‌دهند که کمیته ورزش این جلسه را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و معاونت امور مجلس وزارتخانه برگزار می کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تبریک کسب پیروزی‌ها و موفقیت‌های کاروان ورزشکاران کشورمان در المپیک ناشنوایان برزیل اظهار داشت: از زمانی که دکتر سجادی سکانداری وزارت ورزش و جوانان را به دست گرفته است، با پویایی و نشاط و تحرکی که دارد، در وزارت ورزش و جوانان و حوزه های مختلف آن هم شاهد این پویایی و تحرک و تعالی و پیروزی‌ها هستیم.

میر تاج‌الدینی افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامیده شده است، در حوزه ورزش نیز باید شاهد نقش دانش بنیان و تاثیر گذاری آن باشیم.

وی تصریح کرد: در جهان امروز، هر موفقیتی که در ورزش بخواهیم به دست بیاوریم، اگر بدون دانش و بهره گیری از تکنولوژی برتر باشد، حاصل نخواهد شد و لازم است که در این خصوص هم وزارت ورزش و جوانان و هم ما در مجلس به این مهم، توجه ویژه داشته باشیم که چگونه برنامه‌های متکی بر دانش‌ها و فناوری‌های جدید می‌تواند عرصه ورزش ما را ارتقا دهد و بالا ببرد.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس اظهار داشت: هرچه ما در حوزه ورزش تلاش و حمایت کنیم و برنامه ریزی بهتری داشته باشیم، همان مقدار از آسیب های اجتماعی در جامعه کاسته می شود. سلامت، پویایی و نشاط جامعه در گرو حمایت از برنامه‌های ورزشی است.

وی با تاکید بر نقش ورزش در سلامت جامعه، گفت: این جمله مبالغه نیست که هر تعداد باشگاه های ورزشی و برنامه‌های ورزشی در جامعه بیشتر شود، همان مقدار مراجعه به بیمارستان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و ندامتگاه‌ها کمتر خواهد شد.

میر تاج‌الدینی تصریح کرد: باید حرکت همه جانبه در حمایت از ورزش داشته باشیم. امروز یکی از نیازهای اصلی جامعه است که در حوزه های مختلف و عرصه های مختلف بتوانیم برنامه های مختلف ورزش و جوانان را پشتیبانی کنیم. مجلس نیز آمادگی کامل در این مورد دارد و در کمیسیون فرهنگی، فراکسیون‌های مرتبط با ورزش و فراکسیون راهبردی در کنار شما خواهیم بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز