باشگاه‌های مردان آسیا/ عنوان نخستین تیم صعود کننده به تاراز رسید

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۰۳۱۰
باشگاه‌های مردان آسیا/ عنوان نخستین تیم صعود کننده به تاراز رسید
تیم تاراز قزاقستان با شکست نماینده تایلند به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد تا شگفتی‌سازی این تیم تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز با چهار دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت 10 آغاز شد، تیم‌های تاراز قزاقستان و ناخون راتچاسیما تایلند به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان سه بر یک به پیروزی رسید.

تیم ناخون راتچاسیما در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازبماند.

نماینده قزاقستان که مرحله گروهی را با دو برد، پنج امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B به پایان رسانده بود، با شکست تایلند و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور اول و وحید پورکاشیان از ایران به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

میخائیل اوستینوف بازیکن شماره 13 تاراز با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

تیم تاراز قزاقستان فردا و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار پیکان و اربیل عراق می‌رود و نماینده تایلند نیز در جمع تیم‌هایی که برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کنند، به میدان می‌رود و با بازنده دیدار پیکان و اربیل مسابقه خواهد داد.

از دقایقی دیگر دو تیم الریان قطر و سانتوری ژاپن در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی با فاتح جدال مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق روبرو خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما