هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

حکم سقوط شهرخودرو و فجرسپاسی امضا می‌شود؟!

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۰۳۷۱
حکم سقوط شهرخودرو و فجرسپاسی امضا می‌شود؟!
به جز دیدار استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان، عصر امروز در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال پنج بازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال سپاهان میزبان شهرخودرو خواهد بود. دیداری که روی کاغذ برای سپاهانی‌ها آسان به نظر می‌رسد اما با توجه به اینکه این بازی یکی از آخرین شانس‌های شهرخودرو برای صعود خواهد بود، احتمال می‌رود بازی یک‌طرفه‌ای را شاهد نباشیم. زردپوشان امید دارند با برتری در این بازی،‌ پرسپولیس بلغزد تا آن‌ها به رده دوم صعود کنند. با توجه به فرم خوب و روحیه آن‌ها احتمال برد آن‌ها بیشتر از توقف‌شان است.

۳۰ دقیقه پس از این بازی،‌ دو دیدار همزمان بین گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان و پیکان با فولاد برگزار می‌شود. دو دیدار مهم که در آن گل‌گهر و فولاد می‌خواهند با پیروزی، از یکدیگر در جدول سبقت بگیرند و رده چهارم را از آن خود کنند. پیش از بازی‌های هفته گذشته فولاد چهارم بود و گل‌گهر پنجم اما حالا جای این دو تیم به خاطر تفاضل گل تغییر کرده است. رقبای این دو تیم هم وضعیت خوبی ندارند. پیکان پس از بازی مقابل استقلال به شدت افت کرده و به رده هفتم رسیده. مسجدسلیمانی‌ها هم اگر برنده نشوند، وضعیت خطرناکی در رتبه‌های پایین لیگ برتر خواهند داشت. تفاوت اینجا است که  پیکان در تهران از فولاد میزبانی می‌کند اما نفتی‌ها میهمان گل‌گهرند.

از ساعت ۲۱:۰۰ صنعت نفت با مس رفسنجان دیدار می‌کند. نفتی‌ها پس از برد مقابل پرسپولیس آب خوش از گلوی‌شان پایین نرفته و ۵ هفته بدون برد را پشت سر گذاشته‌اند. مسی‌ها نسبت به همیشه افت نکرده‌اند و قطعا از رده ششم تا انتهای لیگ پایین‌تر نخواهند آمد اما احتمالا نیم‌نگاهی به رتبه چهارم که با آن یک امتیاز فاصله دارند، خواهند داشت.

از ساعت ۲۱:۳۰ هم آخرین دیدار هفته بیست و هشتم بین فجر و ذوب‌آهن در شیراز آغاز می‌شود. دیداری حیاتی برای شیرازی‌ها که باید در آن برنده شوند تا امید به ماندن داشته باشند. آن‌ها ۳ امتیاز با نفت مسجد سلیمان که در منطقه امن قرار گرفته فاصله دارند اما با توجه به خط حمله ضعیف‌شان (میانگین ۰.۳ گل زده در هر بازی) قطعا کاری سخت دارند. در سمت مقابل هم ذوبی‌ها پس از ۴ هفته دوری از برد می‌خواهند خود را از رده دهم به نیمه اول جدول برسانند.

انتهای پیام//

نظر شما