باشگاه‌های مردان آسیا/ سامورایی‌ها صعود کردند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۰۴۴۹
باشگاه‌های مردان آسیا/ سامورایی‌ها صعود کردند
تیم سانتوری سانبردز ژاپن با شکست نماینده قطر به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه ۲8 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در دومین مسابقه که از ساعت 13 آغاز شد، تیم‌های سانتوری ژاپن و الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ژاپن سه بر صفر به پیروزی رسید تا سامورایی بعد از قزاق‌ها به عنوان دومین تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر باشند.

الریان قطر در این مسابقه در سه ست متوالی و با امیتازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 22 نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا از فردا برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان برود.

دیمتری موزیرسکی بازیکن شماره 13 سانتوری ژاپن با کسب 17 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

علیرضا قریب از ایران و حشام بکر گادیا از عراق به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم ، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم سانتوری فردا (پنج‌شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار شهداب و گاز جنوب عراق می‌رود و نماینده قطر نیز در جمع تیم‌هایی که برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کنند، به میدان می‌رود.

از دقایقی دیگر دو تیم پیکان تهران و اربیل در سومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این دیدار نیز در مرحله نیمه‌نهایی با تاراز قزاقستان روبرو خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما