والیبال باشگاه‌های مردان آسیا

شهدابی‌ها در جمع چهار تیم برتر

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۰۵۲۹
شهدابی‌ها در جمع چهار تیم برتر
تیم مقاومت شهداب یزد با شکست نماینده عراق به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم مقاومت شهداب یزد که به عنوان قهرمان لیگ برتر سال 1400 ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شرکت کرده، با شکست نماینده عراق به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و حریف سانتوری ژاپن شد.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری ‌شد.

در چهارمین و آخرین مسابقه این مرحله که از ساعت 19 آغاز شد، تیم‌های مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق به مصاف یکدیگر رفتند و یزدی‌ها سه بر صفر فاتح این میدان شدند.

علیرضا طلوع‌کیان سرمربی شهداب در ابتدای این مسابقه از شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، جان گردون پرین، سیمون روبرتلندی و مهدی مهدوی شروع کرد. بدین ترتیب شهدابی‌ها از بازیکن کوبایی خود (روبرتلندی) در این مسابقه استفاده کردند.

تیم گاز جنوب به رغم نمایش خوب مقابل شهداب به‌ ویژه در ست نخست، با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 18 نتیجه این مسابقه را وگذار کرد تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات بازبماند.

فهد اسماعیل از قطر و تانپتپول سوکسود از تایلند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم شهداب یزد فردا (پنج‌شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف سانتوری ژاپن می‌رود تا برنده این مسابقه یکی از فینالیست‌ها باشد. گاز جنوب نیز با الریان قطر برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کند.

بدین ترتیب مرحله یک چهارم نهایی جام بیست‌ و دوم باشگاه‌های آسیا با پیروزی تیم‌های تاراز قزاقستان، سانتوری ژاپن، پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد مقابل حریفان به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما