باشگاه‌های مردان آسیا؛ نجاتی: سال آینده با تیمی قوی در مسابقات شرکت می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۰۶۹۰
باشگاه‌های مردان آسیا؛ نجاتی: سال آینده با تیمی قوی در مسابقات شرکت می‌کنیم
سرمربی تیم اربیل عراق با بیان این‌که مدیرعامل باشگاه بر حضور این تیم در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا اصرار داشت، گفت: حداقل یک سال زمان لازم است که تیم اربیل به آنچه که من میخواهم، برسد. بنابراین سال آینده با تیمی قدرتمند در مسابقات عربی و آسیایی شرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد حسین نجاتی در نشست خبری پس از بازی ناخون راتچاسیما و اربیل اظهار کرد: روز اول هم گفتم 80 درصد از بازیکنان ما 18 تا 21 سال سن دارند و با اضافه کردن چهار بازیکن به این جوان‎‌ها در این تورنمت حاضر شدیم. با این وجود که باشگاه دست من را برای خرید بازیکن خارجی باز گذاشته بود اما صلاح دانستم که هزینه ای در این زمینه نداشته باشیم.

وی با تاکید بر این که حداقل یک سال زمان لازم است تا تیم اربیل به آنچه او میخواهد برسد، گفت: اگر اصرار مدیریت جدید باشگاه اربیل آقای ولید نبود امسال در این مسابقات حضور نداشتیم، اما از آن جایی که خودشان والیبالیست تیم ملی عراق بوده‌اند تصمیم داشتند هرطور شده تیم اربیل در این دوره از رقابت‌ها شرکت کند و امیدوارم سال آینده با تیمی قوی در مسابقات عربی و آسیایی شرکت کنیم.

نجاتی با ابراز خرسندی از این خبر که بیش از 10 هزار تماشاگر در مجموع بازی اربیل و ناخون راتچاسیما را از آپارات فدراسیون والیبال تماشا کرده‌اند، گفت: مردم اربیل عراق شبیه‌ترین مردم به لحاظ صفات، رفتار و فیزیک بدنی به ایرانی‌ها هستند. زمانی که من مربی اربیل شدم استقبال از این تیم افزایش یافت. شاید نیمی از این تماشاگران مردم خوب عراق هستند و حتی در کامنت‌ها به من گفتند که شما آینده را نگاه کردید و هر نتیجه ای به دست آورید ما خوشحال هستیم.

علی غفور بازیکن شماره 8 تیم اربیل هم با حضور در این نشست خبری اظهار کرد: بازی با تایلند بازی خوبی بود. مربی ما نقشه‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی برای این بازی در نظر داشت اما بی‌تجربگی و جوانی برخی بازیکنان باعث شد نتوانیم تمام صحبت‌های مربی را عمل کنیم و در نهایت بازی را باختیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز