در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

میلاد نوری: می‌ارزد بازیکنان برای جام طلایی بجنگند/ میل به بردن باعث قهرمانی استقلال شد

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۰۸۱۵
هافبک آبی‌پوشان تهرانی در اواخر دهه 80 اعتقاد دارد این تیم با استفاده از میل به برد و خواستن، توانسته قهرمان لیگ برتر فوتبال شود.

میلاد نوری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: به نظر من تیمی که 3 هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمان می‌شود تیمی هدفمند و به قول ما فوتبالی‌ها با شخصیت است. استقلال شخصیت لازم و استحقاق مورد نیاز برای قهرمانی را داشت هرچند که در مقطعی دچار افت شده بود و اندکی نوسان داشت. آن مقطع البته با درایت کادر فنی و مدیریت به خوبی و با سلامتی پشت سر گذاشته شد تا کار به قهرمانی منجر شود.

نوری پیشتر در گفت‌وگوهایش با اطمینان از قهرمانی استقلال سخن گفته بود و حالا هم حرف‌های خود را تایید می‌کند: به هر حال من خودم سابقه هم‌تیمی بودن با مجیدی را داشته ام و با توجه به شناختی که از ایشان دارم می دانم تا چه اندازه میل به بردن در او وجود دارد. امسال هم دیدم که این نکته به خوبی به بازیکنان انتقال داده شده. یعنی تمام بازیکنان و عوامل باشگاه میل به بردن و خواستن را در خود داشتند که توانستند قهرمان شوند. درست است که کمبودهایی وجود داشت اما عطش قهرمانی و میل به پیروزی منجر به فتح جام شد.

بازیکن اسبق آبی‌پوشان در خصوص انتخاب چهره فصل استقلال گفت: پیشتر هم گفته بودم که نقش یامگا در قهرمانی انکار نشدنی است. همه بازیکنان خوب بودند و وقتی یک تیم قهرمان می‌شود همه کیفیت بالایی دارند و حداقل 70 درصد پتانسیل خود را در زمین نشان داده‌اند اما یامگا تاثیری شگرف داشت.

آیا استقلال نیاز به جذب بازیکن در فصل آینده دارد؟ نوری اینگونه توضیح داد: استقلال قهرمان لیگ برتر شد اما این تیم باید رویاهای بزرگتری اشته باشد و برای رقابت با کشورهای عربی و حضوری موفق در قاره باید از این قوی‌تر شود. صددرصد موافقم که اسکلت تیم تقویت شود. خودم در اخبار پیگیر شرایط هستم و همانطور که گفتم با توجه به شناختم از مجیدی می گویم که او به فکر آینده استقلال هم است. مطمئن هستم که مجیدی برای فصل بعد برنامه دارد.

وی در پایان در خصوص تلاش استقلالی‌ها برای کسب جام طلایی و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری گفت: خیلی زیباتر می‌شود اگر قهرمانی با کسب جام طلایی و حفظ رکورد ثبت شود. می‌ارزد بازیکنان برای چنین اتفاقی تلاش کنند. فکر می‌کنم بازیکنان و کادر فنی هم به دنبال چنین هدفی هستند اما فوتبال است و هزار اتفاق. هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم چنین رکوردی ثبت شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز