واکنش سهیل مهدی به جنجال تبریز

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۰۸۸۶
واکنش سهیل مهدی به جنجال تبریز
سهیل مهدی به جنجال تبریز در دیدار برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سهیل مهدی در گفتگویی در خصوص دیدار تراکتور و پرسپولیس تاکید کرد: به طور حتم برای برگزاری این بازی مدیریتی که باید انجام می شده رخ نداده است. البته تا گزارش ناظر بازی دست ما نرسد نمی توانیم قضاوتی داشته باشیم. 

وی در خصوص اینکه چرا با وجود اینکه اعلام شده بود فقط باید 30 درصد ظرفیت ورزشگاه پر شود اما ورزشگاه تقریبا پر شده بود، گفت: مسلما برگزاری هر بازی باید طبق دستورالعمل ها و پروتکل ها باشد. حتما یک جای قضیه مدیریت درستی نشده که منجر به بروز این اتفاقات شده است. 

مهدی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی ورزشگاه بیشتر از حد استاندار اعلام شده تماشاگر داشته ناظر بازی اعلام به لغو این دیدار نکرده، عنوان کرد: یک موقع هایی وقتی در شرایط اجرای مسابقه هستیم سعی می کنیم که کار به لغو نکشد. شاید ناظر بازی شرایط را بررسی کرده و متوجه شده اگر اعلام به لغو مسابقه کند شرایط برای دو تیم و حاضران در ورزشگاه بدتر شود و لطمات بیشتر باشد اما وقتی مسابقه در حال برگزاری بود مشخص شد که ورزشگاه آن آرامشی که باید داشته باشد را ندارد و امنیت لازم برای افراد وجود ندارد. 

سهیل مهدی در ادامه به شرایط این دیدار اشاره کرد و گفت: شاید اگر فضا آرام بود وجود این همه تماشاگر خارج از دستور العمل به چشم نمی آید و کسی هم معترض نمی شد. من برای خودم هم جای سوال است این همه سنگ از کجا وارد ورزشگاه شده است. آیا تماشاگران تفتیش بدنی شده بودند یا این سنگ ها در کاسه ورزشگاه تهیه شده است. اینها مسائلی است که قطعا ارکان قضایی فدراسیون بررسی می کند و تا گزارش ناظران نرسد حرفی نمی شود زد. 

مسئول مسابقات لیگ در مورد اینکه نتیجه بازی چه می شود، گفت: باید دید با توجه به شرایط بازی مواد قانونی چه تصمیمی باید گرفت. در این خصوص که سازمان لیگ تصمیم گیر نیست و کمیته انضباطی نظر می دهد.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز