سجادی: نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش آذربایجان غربی داریم

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۰۹۸۲
سجادی: نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش آذربایجان غربی داریم
​وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش استان آذربایجان غربی داریم و سعی خواهیم کرد که با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش  خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی نماینده ویژه رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان اشنویه اظهار داشت: از همه صحبت‌های انجام شده در این جلسه استفاده کردیم و سعی خواهم کرد که در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود مشکلات شهرستان اشنویه را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی  در مورد شرایط موجود در شهرستان افزود: از نماینده اشنویه و دیگر مسئولین این شهرستان تشکر می‌کنم به خاطر همه زحمات انجام شده و امیدوارم با دستوراتی که رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری خواهند داد مشکلات و کمبودهای این شهرستان و شهرستان نقده رفع شود. تمام نکاتی که اعضای شورای اداری گفتند فهرست خواهد شد و موارد لازم را جهت پیگیری منتقل خواهیم کرد. برای ما جای خوشحالی است که از نزدیک در جریان مشکلات اشنویه قرار گرفتیم.

 سجادی در ادامه  در مورد زنده یاد سیامند رحمان گفت: درود می‌فرستیم به روح سیامند رحمان، قهرمان ارزنده ایران و جهان که بارها در بالاترین رده‌های بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کرد. امیدوارم که از این خطه کشور بتوانیم بازهم قهرمانان ارزنده ای مثل جهان پهلوان سیامند رحمان را تحویل دهیم.

وی  با تاکید بر نگاه ویژه به ورزش استان افزود: نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش استان آذربایجان غربی داریم و سعی خواهیم کرد که با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام را به بهره‌برداری برسانیم. متاسفانه ۶ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که در این بین ۱۱۰۰ پروژه سنگین هیچ‌گونه فعالیت فیزیکی ندارد ک امیدوارم با تخصیص اعتبار لازم بتوانیم استارت تکمیل این پروژه‌ها را به زودی بزنیم.

سجادی در مورد پروژه های ورزش کشور اظهار داشت: بنده و همه تیم وزارت ورزش و جوانان به طور شبانه‌روزی درحال تلاش هستیم که بتوانیم دغدغه‌های جامعه ورزش در سراسر کشور را رفع کنیم. خوشبختانه در این مدت که در وزارت ورزش و جوانان هستیم توانستیم ۶۲۱ پروژه را به اتمام برسانیم. با این تعداد پروژه‌ای که مورد افتتاح قرار گرفت رکورد ۹ سال گذشته شکسته شد.  علاوه بر تکمیل پروژه های ورزشی ما به روی ورزش قهرمانی و همگانی نیز تمرکز کرده‌ایم. هدف ما این است که برنامه‌ریزی مدون برای پخش امکانات به صورت عدالت محور در سراسر کشور صورت بگیرد.

وی  با اشاره به تعامل بین عوامل  دولت تصریح کرد: تعامل مثبتی بین همه عوامل دولت وجود دارد و همه وزرا پای کار هستند که درخواست‌ها و نیازهای مردم درپی این سفرهای استانی برطرف شود.

سجادی درخصوص سرانه ورزشی اشنویه گفت: ۸۲ سانتیمتر مربع سرانه ورزشی اشنویه است که برخی از این سرانه‌ها فرسوده شده است. این آمار نمی‌تواند ما را قانع کند. ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش استان مصوبه داریم و قطعا از این اعتبارات شهرستان اشنویه هم سهم خواهد داشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز