عبدی: فرصت ۲۰ روزه ما برای آماده‌ سازی تیم چالش بزرگی بود

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۱۱۴۹
عبدی: فرصت ۲۰ روزه ما برای آماده‌ سازی تیم چالش بزرگی بود
سرمربی نوجوانان پس از قهرمانی تیمش در تورنمنت کافا از شرایط سخت زمانی آماده‌سازی تیم گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های زیر 16 سال کافا گفت: فرصت بسیار فشرده‌ای برای اعزام به این تورنمنت داشتیم و تنها روی آموزش برخی اصول کلی بازی تمرکز کردیم. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم بازی به بازی بهتر شدند. تنها 20 روز برای شناخت و آماده‌سازی بازیکنان در اختیار داشتیم. 

وی ادامه داد: قطعا این تورنمنت یک چالش بزرگ برای تیم ما بود و خوشحالم که نکات مختلفی را در دل بازی‌های بین‌المللی به بازیکنان انتقال دادیم که قطعا تجربه خوبی برایشان شد. کار زیادی در پیش داریم و باید در زمان بیشتری به آنها بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان افزود: برای بازی آخر مقابل تاجیکستان می‌دانستیم که نیاز به زدن هفت گل داریم تا با افزایش تفاضل گل در رقابتی جذاب با تیم آماده ازبکستان به قهرمانی برسیم و همه تلاش و تعویض‌های ما در بازی روز گذشته مقابل تاجیکستان برای رسیدن به همین هدف بود.

عبدی تصریح کرد: باید از مردم تاجیک نهایت تشکر را داشته باشم که میزبانی شایسته‌ای داشتند. همینطور از همکارانم در کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران، بازیکنان و هواداران عزیز متشکرم.

انتهای پیام//

نظر شما