به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد

نشست صمیمی دکتر سجادی با کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۱۴۲۸
نشست صمیمی دکتر سجادی با کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، روابط عمومی را یکی از اهرم ها و بازوان توانمند مدیران نهادها و سازمان ها دانست و گفت: دید جامع روابط عمومی باید در تمام پیکره وزارت ورزش و جوانان جاری و ساری باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست صمیمی دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، با کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و اطلاع رسانی برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: شخصیت سازمانی ما در گرو فعالیت جامع، مستمر و به هنگام روابط عمومی است.

وی افزود: روابط عمومی سازمان‌ها باید همزمان با فعالیت‌های رسانه‌ای، فعالیت‌های اجتماعی و روابط عمومی درون سازمانی و برون سازمانی را مد نظر قرار دهند. فعالیت‌های اجتماعی یکی از مهمترین مباحث حوزه روابط عمومی بوده و به واسطه ماموریت‌های سازمان متغیر است و باید در تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد.

دکتر سجادی در ادامه با تخصصی دانستن فعالیت‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، بر آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای برای روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: در عصر ارتباطات و تکنولوژی‌های رسانه‌ای، باید کارشناسان این حوزه همگام با دانش روز، در دوره‌های آموزشی تخصصی حضور یافته و با آگاهی و دانش، با استانداردهای روز جهان همگام شوند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در پویایی، نظم و نشاط هر سازمانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و نگرش جامع، باید فضای مناسب را برای ارتباط، اطلاع‌رسانی و تکریم مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی فراهم ساخت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به پدیده سقف شیشه‌ای، تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی جامع و کامل، صحیح و سریع، باید پاسخگوی نیازهای هموطنانمان در تمامی نقاط کشور باشیم تا بتوانند به سهولت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و دچار پدیده سقف شیشه‌ای نشوند و بدانند که در حوزه‌های ورزش و جوانان در هر لحظه می‌توانند از چه امکانات، خدمات و تسهیلاتی استفاده کنند. این روابط عمومی ها هستند که باید جلوی این پدیده را برای مخاطبان خود بگیرند و نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کنند.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و محسن معتمدکیا، سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، برگزار شد، کارکنان این اداره کل با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های تخصصی خود، به بیان پیشنهادات و مسائل مرتبط پرداختند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر، از خدمات کارکنان این اداره کل قدردانی کرد.

image40920

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز