کمیته انضباطی مهدوی‌کیا را محروم کرد

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۱۶۱۳
کمیته انضباطی مهدوی‌کیا را محروم کرد
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف تیم‌های فوتسال و فوتبال صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده های مختلف تیم های فوتسال و فوتبال صادر کرد.

*دیدار تیم های فوتبال مقاومت تهران و پارا صنعت شرق برگزار و از سوی عماد چاوشی هریس، مربی تیم پارسا صنعت شرق تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مصطفی مهدوی کیا، مربی تیم پارسا صنعت شرق به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

حسین علی میرزایی، مربی تیم پارسا صنعت شرق به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

باقر اسدی، مربی تیم تیم پارسا صنعت شرق به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم  و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

علی عبادی، مربی تیم مقاومت تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مهدی داغداری، بازیکن تیم مقاومت تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میلاد زارعی، لیدر تیم مقاومت تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه به سه ماه از حضور در ورزشگاههای فوتبال محروم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

سجاد صالحی پور، بازیکن تیم پارسا صنعت شرق به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

پیمان نصیری، بازیکن تیم پارسا صنعت شرق نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سعید محمد قمی، بازیکن تیم پارسال صنعت شرق به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمدرضا بازاج، بازیکن تیم پارسا صنعت شرق به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و آبی پوشان تهران برگزار و از سوی افشین حسنی فراهانی، مدیرعامل تیم بعثت کرمانشاه به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم مقابل به دو جلسه از همراهی تیم خود و ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقه تیم خود و پرداخت 150 میلیون جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم های فوتسال صنایع هرمزگان و فولاد هرمزگان برگزار و از سوی محمدرضا آب روشن، یکی از عوامل تیم فولاد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به شش جلسه از همراهی تیم خود و حضور در محل برگزاری مسابقات تیم محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

عبدالوهاب عسگری، عوامل منتسب به تیم فولاد هرمزگان به دلیل رفتار غیر ورزشی با بازیکنان و عوامل تیم مقابل و ورود به زمین، به چهار جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در محل برگزاری مسابقات تیم محروم شد. وی به پرداخت جریمه نقدی 200 میلیون ریالی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

سبحان کوهی، یکی از عوامل تیم فولاد هرمزگان به خاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به 4جلسه از همراهی تیم خود محروم است و با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت، باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می شود. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مهدی حمزه ای، مربی تیم فولاد هرمزگان نیز به خاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم فولاد هرمزگان به دلیل پرتاب بطری از سوی تماشاگرانش به زمین مسابقه به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، محرومیت محمدرضا آب روشن، عبدالوهاب عسگری، سبحان کوهی از عوامل تیم فولاد هرگزان با احتساب ناشی از دستور موقت صادره نسبت به آنان است و با صدور این حکم از دستور موقت صادره رفع اثر می شود.

*بهرام نوین؛ مدیر تیم فوتسال عقاب تبریز به دلیل بدرفتاری مقابل داور مسابقه در دیدار برابر شهدا ایلام به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.  

انتهای پیام//

نظر شما