کاظمی‌پور: ورزش جانبازان و معلولان نماد موفقیت های بزرگ با شاخصه های فرهنگی بوده اند

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۷:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۱۷۲۶
کاظمی‌پور: ورزش جانبازان و معلولان نماد موفقیت های بزرگ با شاخصه های فرهنگی بوده اند
دکتر کاظمی پور از مراسم تجلیل مدیران موفق در عرصه ورزش بانوان به عنوان یک اقدام فرهنگی نام برد و بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت که نماد موفقیت های بزرگ با شاخصه های فرهنگی بوده اند، تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم نکوداشت دکتر بتول مشرف جوادی از مدیران باسابقه ورزش بانوان، برگزاری مراسم تجلیل از خدمات مدیران باسابقه و موفق در عرصه وررش بانوان را ستود و از کلیه فعالین این حوزه در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک قدردانی کرد.

کاظمی پور از  دکتر بتول مشرف جوادی به عنوان یک چهره کاملا ورزشی  با تحصیلات آکادمیک همراه با اندیشه های فنی و فرهنگی نام برد که ثمره اش هم در توسعه و تعالی ورزش بانوان افراد دارای معلولیت و جانبازان  در طی سال‌ها مدیریت در فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک مشهود بوده است‌.

او ادامه داد: این مدیر باسابقه در ورزش بانوان در ابعاد همگانی و قهرمانی، منشا خیر و خدمت در ورزش بانوان جانبازان و معلولان بودند و با تفکر ورزشی و ارزشی، نقش مهمی در توسعه ی بسیاری از ورزش ها  ایفا کردند و نقش مدیریتی موفقی در اعزام بانوان جانباز و دارای معلولیت برای بازیهای پارآسیایی و پارا المپیکها داشتند‌.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: امید دارم ورزش جانبازان و معلولان که در ابعاد ملی و بین المللی به عنوان مصداقی از اراده و توانمندی و افتخار بوده، همچنان با عزت و سربلندی به کار خودش ادامه دهد. وزارت ورزش و جوانان همچنان بر حمایت از فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و کمیته ملی پاراالمپیک که نماد موفقیت های بزرگ با شاخصه های فرهنگی بودند‌، تاکید دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز