امیر خوش خبر در گفت‌وگو با برنا

تیم ملی شرایط سختی را در برزیل خواهد داشت/ هفته اول لیگ ملت‌ها تعیین کننده است

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۳۳۱۷۴۴
تیم ملی شرایط سختی را در برزیل خواهد داشت/ هفته اول لیگ ملت‌ها تعیین کننده است
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: با توجه به اینکه خیلی دیر به برزیل خواهیم رسید شرایط برای تیم ملی بسیار سخت خواهد بود، چرا که مدت زمان طولانی پرواز قطعا بازیکنان را اذیت خواهد کرد.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی پیش از مسابقات لیگ ملت ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تمرینات تیم ملی در حال پیگیری است و وقفه ای در تمرینات نداشتیم و از دیروز بازیکنان پیکان و شهداب به جمع اردونشینان اضافه شدند تا تیم بعد از مدت ها با نفرات کامل تمرینات خود را ادامه دهد، چرا که میلاد عبادی پور هم به جمع ملی پوشان اضافه شده است. هرچند ما زمان کمی داریم و تمرینات تیم ملی بسیار فشرده و سنگین تر و با برنامه ریزی دقیق تری پیش می رود. در ایران تنها یک هفته تمرین داریم. در این یک هفته سعی می کنیم که بازیکنان به آن آمادگی خود برسند، اما تیم ملی هنوز کار دارد و امیدوارم اردوی کوتاهی که در صربستان خواهیم داشت برای ملی پوشان و کادر فنی قابل قبول باشد و بتوانیم به آن اهدافی که در آماده سازی تیم ملی داریم برسیم.

سرپرست تیم ملی درباره مصدومان تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه هیچ کدام از مصدومان تیم ملی آماده نیستند و قطعا در لیگ ملت ها آن ها را در اختیار نخواهیم داشت مخصوصا جواد کریمی که دیرتر از سایر مصدومان آماده خواهد شد تا در تیم ملی دست به توپ شود. شرایط کریمی در حال حاضر شرایط خوبی نیست هرچند در حال بهبود است، اما نیاز به زمان بیشتری دارد.

خوش خبر در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی "ب" از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: از روز چهارشنبه تعدادی از بازیکنان به اردو تیم ملی اضافه خواهند شد و با افرادی کنونی که در تمرینات هستند ترکیب خواهند شد و بعد از نفرات تیم ها کاملا مشخص خواهد شد تا در 2 سانس متفاوت تمرینات خود را آغاز کنند و به کار خود ادامه دهند. بهروز عطایی بر تمرینات 2 گروه هم نظارت خواهد داشت و هر 2 تیم تحت هدایت عطایی خواهد بود. بر همین اساس تیم ملی ب که به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام خواهد شد از روز چهارشنبه تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا با برنامه ریزی که برای این تیم شده تمرینات خود را پیش ببرد.

وی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در صربستان تصریح کرد: ما با 14 بازیکن اصلی که قرار است در مسابقات لیگ ملت ها بازی کنند به صربستان خواهیم رفت. اردوی تیم ملی در صربستان 5 روزه است و در این 5 روزی که در صربستان خواهیم بود 2 بازی تدارکاتی با تیم صربستان خواهیم داشت و از صربستان نیز به محل برگزاری مسابقات در برزیل خواهیم رفت. با توجه به اینکه خیلی دیر به برزیل خواهیم رسید شرایط برای تیم ملی بسیار سخت خواهد بود، چرا که مدت زمان طولانی پرواز قطعا بازیکنان را اذیت خواهد کرد و چاره ای هم جز این نداشتیم ما به اردو و بازی های تدارکاتی صربستان نیاز داشتیم و برنامه دیگری نمی توانستیم پیاده کنیم. تیم 2 روز مانده به آغاز مسابقات به برزیل خواهد رسید که تنها فرصت برای ریکاوری و مرور تاکتیک‌ها برای بازیکنان امکان پذیر است.

سرپرست تیم ملی با بیان اینکه هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها برای تیم ملی تعیین کننده است، خاطرنشان کرد: در برزیل در هفته اول این رقابت‌ها بازی‌ها بسیار سختی خواهیم داشت چرا که با تیم‌های آسیایی چین، ژاپن و استرالیاو یک تیم از اروپا که هلند است بازی خواهیم داشت. تیم ملی شانس این را دارد که این تیم‌ها را شکست دهد. ما به صعود امیدوار هستیم و اگر می خواهیم امیدوار بمانیم باید در هفته اول این رقابت‌ها از سد این تیم‌ها عبور کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز