هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

اشک‌ها و لبخندها در راه است/ شیشه عمر فجرسپاسی و شهرخودرو در دستان مهاجری و منصوریان

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۲۰۴۸
اشک‌ها و لبخندها در راه است/ شیشه عمر فجرسپاسی و شهرخودرو در دستان مهاجری و منصوریان
قطار لیگ برتر کم کم به ایستگاه پایانی‌اش نزدیک می‌شود و در هفته ماقبل پایانی این رقابت‌ها تیم‌ها با شرایط ویژه‌ای برابر هم به میدان می‌روند. با وجود روشن شدن تکلیف برخی از تیم‌ها اما حساسیت در این رقابت‌ها برای چند تیم به اوج رسیده است و شاید سوت پایان بازی‌های این هفته سکانس دیگری از اشک‌ها و لبخندها را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛  در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به جز تقابل سرخابی ها با حریف های شان شاهد رویارویی هایی بعضا حساس و سرنوشت ساز هستیم، دیدارهایی که می تواند اتفاقات جالبی را در پی داشته باشد.

در زیر به بررسی این بازی ها و شرایط ویژه برخی از این دیدارها می پردازیم:

نفت مسجدسلیمان- صنعت نفت آبادان

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته برای تیم های پایین جدول، دربی نفتی ها در مسجدسلیمان می تواند معادلات پایین جدول را در یک هفته مانده را حل کند. در شرایطی که نفت مسجدسلیمان همچنان در خطر سقوط قرار دارد، با توجه به شرایط امتیازی سه تیم پایین جدول، در صورتی که نفت مسجدسلیمان بتواند در دربی تمام نفتی به پیروزی برسد، معادلات جدول برای تیم های سقوط کننده کاملا حل می شود، با فرار شاگردان مهاجری از سقوط، فجر و شهرخودرو فارغ از هر نتیجه ای که در بازی های باقی مانده شان، رقم بخورد به دسته پایین تر خواهند رفت.

ذوب آهن اصفهان- نساجی مازندران

ذوبی ها پس از پیروزی برابر فجر حالا برای بازی بیست و نهم خود باید به مصاف قهرمان جام حذفی بروند، تیمی که پس از هفته ها ناکامی با کامبک برابر هوادار توانست سه امتیاز ویژه ای را کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی، تقابل ذوب آهن برابر نساجی رویارویی تیم های هفتم و یازدهم در یک هفته مانده به پایان بازی های این فصل از لیگ برتر محسوب می شود.

فولاد خوزستان- سپاهان اصفهان

دوئل امشب بین جواد نکونام و محرم نویدکیا، می تواند یکی از بازی های جالب امشب را شاهد باشیم. در حالی که سپاهانی ها برای نایب قهرمانی با پرسپولیس در کورس هستند، برای فولاد پیروزی در این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که می تواند با کسب سه امتیاز در این بازی به رقابت خود با گل گهر برای حضور در رده چهارم ادامه دهد. در بازی رفت سپاهانی ها موفق شدند با حساب دو بر یک برابر فولاد به پیروزی برسند و به نظر می رسد حالا فرصتی برای انتقام برای جواد نکونام پیش آمده است.

تراکتور تبریز- فجرسپاسی شیراز

پس از جنجال های عجیب در تبریز در جریان دیدار تراکتور و پرسپولیس حالا شاگردان ساغلام در ورزشگاه خالی از تماشاگر باید پذیرای تیم پایین جدولی فجر باشند، تیمی که سایه سنگین سقوط روی سرش حسابی سنگین است. البته شاید سرنوشت فجر در این هفته بدون احتساب نتیجه اش در بازی امشب به سقوط ختم شود، در صورت پیروزی احتمالی نفت مسجدسلیمان برابر نفت آبادان در دربی نفتی ها، حتی پیروزی فجر در دو بازی اخیر هم نمی تواند مانع سقوط این تیم به دسته پایین تر شود.

آلومینیوم اراک- پیکان تهران

شاگردان مهدی رحمتی پس از متوقف کردن استقلال در استادیوم آزادی، امشب در دیداری خانگی به مصاف خودروسازان می روند. آلومینیومی ها که با تساوی اخیر با 35 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند برابر پیکانی قرار می گیرند که در آخرین بازی خود برابر فولاد در تهران شکست خورد و با 34 امتیاز در پله نهم جدول رده بندی ایستاده است.

هوادار تهران- گل‌گهر سیرجان

امیر قلعه نویی و تیمش در بازی بیست و نهم خود بار دیگر برابر تیمی با رهبری یکی از شاگردان قدیمی اش قرار می گیرد. شاگردان رضا عنایتی در حالی این هفته در خانه خود از گل گهر پذیرایی می کنند که در بازی قبلی خود برابر نساجی شکست خوردند. این در شرایطی است که در آن سوی میدان نیز گل گهر با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان با کسب سه امتیاز شیرین راهی تهران شده اند تا به مصاف هوادار با رضا عنایتی بروند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز