قائم مقام پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با برنا

پارس جنوبی تقویت خواهد شد/ فصل آینده به لیگ برتر فکر می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۲۱۲۵
پارس جنوبی تقویت خواهد شد/ فصل آینده به لیگ برتر فکر می‌کنیم
سید احسان موسوی گفت: هدف‌گذاری‌مان برای فصل آینده است که با جذب چند بازیکن به لیگ برتر برسیم.

سید احسان موسوی، ‌قائم مقام باشگاه پارس جنوبی جم در حاشیه دیدار مقابل ویستاتوربین به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تساوی مقابل رقیب در شرایطی سخت به دست آمد زیرا چند مصدوم داشتیم که شامل بازیکنان کلیدی‌مان بودند. بد موقعی گل خوردیم اما خدا را شکر جبران کردیم

وی درباره رضایت از  شرایط تیم در بازی‌های امسال افزود: در ابتدای فصل از 5 بازی تنها یک امتیاز کسب کردیم و حالا رتبه پنجم را گرفته‌ایم. هدف‌گذاری‌مان برای فصل آینده است که با جذب چند بازیکن به لیگ برتر برسیم. باشگاه پارس جنوبی یکی از باشگاه‌های نامدار کشور است. ما تیم فوتبال ساحلی و ووشو و یکی از بهترین آکادمی‌ها را در اختیار داریم. برای فصل آینده هم تقویت پایه را در نظر داریم و هم صعود به لیگ برتر. تلاش می‌‌کنیم در همان رده‌هایی که تیم داریم موفق باشیم. ادامه همکاری با سرمربی؟ آقای رزاقی امسال خوب کار کرده‌ و قراردادش 2 ساله است. انتهای فصل با او صحبت می‌کنیم و تصمیم لازم را می‌گیریم.

موسوی گفت: ملوان و مس امسال فوق‌العاده بودند. با وجود آن که رقیب ما هستند اما باید به قدرت‌شان اعتراف کنیم. سطح لیگ هم امسال خوب بود و نسبت به گذشته رشد داشتیم. لیگ یک لیگی سخت است و نباید آن را آسان بپنداریم. نتایج بسیار نزدیک است و در خواست ویژه‌ای از فدراسیون نداریم. امیدوارم در آینده لیگی پویاتر را شاهد باشیم که به رشد فوتبال کمک کند.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما