شاهین موسوی در گفت‌وگو با برنا

سطح کیفی و داوری مسابقات بوکس خوب بود/ از جهت برنامه ریزی دچار چالش خواهیم شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۲۵۶۶
سطح کیفی و داوری مسابقات بوکس خوب بود/ از جهت برنامه ریزی دچار چالش خواهیم شد
ملی‌پوش بوکس داوری مسابقات قهرمانی کشور را خوب ارزیابی کرد.

شاهین موسوی، عضو تیم ملی بوکس کشورمان، درباره سطح کیفی رقابت‌های قهرمانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خوشبختانه بعد از سه سال وقفه مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد. هم استقبال خوبی شده بود و هم سطح کیفی مسابقات رضایت بخش بود. خدا را شکر عملکرد خوبی هم داشتم و امیدوارم بتوانیم در ادامه با حضور در اردوهای تیم‌ ملی این روند خوب را جهت شرکت در مسابقات پیش‌رو حفظ کنیم.

وی با اشاره به شرایط سخت تیم بوکس برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در حال حاضر مهمترین مسابقاتی که تیم ملی پیش رو دارد مسابقات قهرمانی آسیا است که قرار است به میزبانی کشور چین برگزار شود. از نظر زمانی با توجه به تعویق این مسابقات فرصت خوبی داریم ولی اگر قرار باشد مجددا تاریخ رویدادها تغییر کند از جهت برنامه ریزی دچار چالش خواهیم شد و همین امر ممکن است روی نتیجه هم اثرگذار باشد.

موسوی افزود: بازی های آسیایی عقب افتاد و هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نیست. مسابقات قهرمانی آسیا نیز ابتدا قرار بود خرداد سال جاری برگزار شود ولی به آبان موکول شد. بعید به نظر می رسد برای رقابت های قهرمانی آسیا برنامه جدیدی اعلام شود و بنابراین با تمام قوا خودمان را برای حضور موفق در این مسابقات آماده خواهیم کرد.

عضو تیم ملی بوکس در خصوص داوری مسابقات قهرمانی کشور توضیح داد: داوری‌ها به اعتقاد من خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت و فقط تعدادی از بوکسورها با آسیب دیدگی مواجه شدند که شاید همین مسئله کمی از لحاظ کیفیت روی مسابقات اثرگذار بود.

موسوی با ابراز رضایت از میزبان مسابقات قهرمانی کشور گفت: زاهدان میزبانی بسیار خوبی داشت و حضور مردم خون گرم زاهدان جذابیت مسابقات را دوچندان کرده بود.

انتهای پیام//

نظر شما