مس رفسنجان صفر- استقلال تهران ۲

برتری استقلال با دبل حسین‌زاده/ آبی‌ها در دل کویر ۶۷ امتیازی شدند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۲۶۴۱
برتری استقلال با دبل حسین‌زاده/ آبی‌ها در دل کویر ۶۷ امتیازی شدند
تیم فوتبال استقلال تهران برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 20 برگزار شد که این بازی با پیروزی 2 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید.

بازی از همان ابتدا زیبا آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردند. نخستین موقعیت خطرناک این بازی در دقیقه 2 رقم خورد جایی که میثم تیموری با وجود اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری، قدر ارسال آذرباد را ندانست و ضربه‌ سرش از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت. بلافاصله استقلال در آن طرف میدان صاحب موقعیت شد اما با بدشانسی نتوانست به گل برسد. در این صحنه، امیرحسین حسین‌زاده پس از رد و بدل شدن چند پاس، از پشت محوطه جریمه مس رفسنجان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه سرکشش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 5 مس رفسنجان دوباره صاحب موقعیت شد اما این بار، بی‌دقتی مجید علیاری مانع از گلزنی این تیم شد و در حالی که می‌توانست دروازه خالی استقلال را باز کند، ضربه‌اش درست به جایی رفت که حسین حسینی ایستاده بود تا دروازه‌بان استقلال توپ را  در اختیار بگیرد. بازی پس از این 5 دقیقه طوفانی، آرام‌تر پیگیری شد تا دقیقه 14 که استقلال با ضربه سر رافائل سیلوا صاحب موقعیت شد اما این ضربه هم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه 35 دوباره بازی شاهد چند موقعیت پی‌ در پی بود که حسینی دو مرتبه مانع از گلزنی مجید علیاری شد و از آن طرف هم، یک بار حرکت انفرادی حسین‌زاده و یک بار هم شوت سرکش آرمان رمضانی با اختلاف کمی از بالای دروازه مس به بیرون رفت. در ادامه هم اتفاقی رخ نداد تا بازی در نیمه نخست با تساوی به اتمام برسد.

44

شروع نیمه دوم برای شاگردان مجیدی کاملا متفاوت بود و هنوز بازی سروشکل کاملی به خود نگرفته بود امیرحسین حسین زاده پس از سه دقیقه از شروع بازی گل اول را به ثمر رساند. حسین زاده که گل اول را روی یک فرار زیبا و حرکت انفرادی به ثمر رساند، در دقیقه 55 با کنترلی خوب و ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه مس را باز کرد تا مرد شماره یک این دیدار لقب بگیرد. بعد از این گل فرهاد مجیدی تصمیم به تغییراتی در ترکیب تیمش گرفت و در دقیقه 66 سه تعویض همزمان انجام داد و دانشگر، غفوری و خاقانی را به زمین آورد اما دانشگر که روی نیمکت یک کارت زرد از داور گرفته بود در دقیقه 80 به خاطر خطایی که روی مدافع مس انجام داد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

در دقایق پایانی که استقلال یک بازیکن کمتر داشت مسی ها تلاش کردند با انجام چند تعویض و فشار روی دروازه مهمان تهرانی گل های خورده را جبران کنند اما موفق به این کار نشدند تا در نهایت استقلال به روند شکست ناپذیری اش در لیگ برتر ادامه دهد و سه امتیاز تشریفاتی این دیدار را به خود اختصاص دهد. استقلال که در سه هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم قهرمانی خود را قطعی کرده بود با پیروزی برابر مس رفسنجان در دل کویر 67 امتیازی شد و رکوردهایش را نسبت به دیدارهای قبل بهبود بخشید و در صورتی که بتواند در هفته پایانی لیگ برتر هم شکست نخورد، تنها تیمی خواهد بود که در تاریخ لیگ برتر فوتبال بدون شکست جام قهرمانی را بالای سر برده است.

داور: احمد محمدی

ترکیب مس: فایز الرشیدی، عقیل کعبی، مجید علیاری، مهرداد رضایی، میثم تیموری (86- فراز امامعلی)، شاهین توکلی (78- مهدی ترکمان)، حسن جعفری، فرشاد محمدی‌مهر (69- مجید نصیری)، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد و گادوین منشا

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (66- وریا غفوری)، جعفر سلمانی (66- سبحان خاقانی)، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده (82- آمانوف)، کوین یامگا (66 - محمد دانشگر) و آرمان رمضانی (90- سعید مهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز