حدادی: باید همدل و متحد باشیم/ آینده درخشانی در انتظار بسکتبال است

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۲۸۴۹
حدادی: باید همدل و متحد باشیم/ آینده درخشانی در انتظار بسکتبال است
حامد حدادی گفت: برای موفقیت تیم‌ ملی بسکتبال باید همدل و متحد باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، حامد حدادی، کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال، در نشست خبری امروز کادر فنی با اصحاب رسانه اظهار داشت: ابتدا حادثه آبادان را تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

وی اضافه کرد: از داوری و ارمغانی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و کاپیتان شدم. ما بازی‌های حساسی داریم. هرچند بازی‌های آسیایی لغو شد اما پنجره سوم انتخابی جام جهانی و کاپ آسیا را پیش رو داریم که خیلی سخت هستند. باید همدل و متحد باشیم تا موفق شویم. ما هم تمام تلاش‌مان را داخل زمین انجام می‌دهیم تا تیم ملی موفق شود.

حدادی گفت:  مصدومیتم در حال حاضر رو به بهبودی است، اما قرار بر این شد در این ۲ ماه مشغول درمان باشم اگر چه فشار صددرصد نمی‌توانم بیاورم، هر روز در آزادی تمرین کرده‌ام. کار بسکتبال پرفشار نداشته‌ام و شنبه باید ببینم چه می‌شود. یکی دو سال که کاپیتان تیم ملی بوده‌ام، باعث افتخارم است و حس خوبی داشته که باز هم کاپیتان شده‌ام و کار سختی هم هست. صمد چندین سال زحمت این کار را کشیده که می‌دانم سخت است.

وی عنوان کرد: همان نسل طلایی وقتی آمد تیم به مشکلاتی خورد و هر تعییری یک هزینه‌هایی دارد، ولی آینده درخشانی در انتظار این بسکتبال است، به شرط باهم بودن. این بسکتبال در حال حاضر مریض و بیمار است. بین بچه‌ها تفرقه رخ داده، بازیکنان همدیگر را باور نداشتند اما الان وقت باور و وحدت رسیده تا به دوران اوج برگردیم. من هم به عنوان بازیکن تا جایی که توان داشته باشم بازی می‌کنم. برای فصل آینده با چند تیم داخلی و تیم چینی مذاکره کرده‌ام، اما اگر شرایط قرنطینه چین پا برجا باشد در ایران می‌مانم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز