داوری: فرصت ورود به مسائل حاشیه‌ای را ندارم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۲۸۷۸
داوری: فرصت ورود به مسائل حاشیه‌ای را ندارم
نخستین نشست خبری جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در نشست خبری امروز فدراسیون با اصحاب رسانه درخصوص انتخاب سعید ارمغانی به عنوان سرمربی تیم‌ملی اظهار داشت: بنده افتخار داشته‌ام به عنوان بازیکن زیر نظر آقای ارمغانی کار کنم و الان یک مسئله هست که می‌خواهم بگویم. الان دیگر انتخابات و شرایط بعد انتخابات تمام شده و فرصت ورود در مسائل حاشیه‌ای را نداریم چون کار بسیار زیادی داریم که باید با حمایت اهالی رسانه از بسکتبال پیش برویم. امیدواریم با سرعت زیاد به سمت ایده‌آل خود حرکت کنیم. من نمی‌گویم انتقاد نباشد چون انتقاد سازنده مفید است، اما امیدوارم همه مسائل درست نقد شوند. 

وی با تقدیر از کادر فنی سابق تیم ملی بسکتبال ادامه داد: فرقی نمی کند که مربیان تیم‌های با چه اسمی مشغول به کار هستند، مهم وحدت ملی است و اینکه در کنار هم باشیم. 

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد قرار داد سرمربی تیم ملی توضیح داد: قرارداد سعید ارمغانی تا پایان آخرین پنجره انتخابی جام جهانی است یعنی تا اسفند ماه. قرارداد این مربی دو بخش دارد، یک بخش تا پایان انتخابی جام جهانی است و بخش دیگر برای جام جهانی است، نگران نباشید سعید ارمغانی حالا حالاها کنار ما هستند، خودشان هم بخواهند بروند، ما اجازه نمی دهیم. 

وی با اشاره به اهمیت بسکتبال پایه گفت: در گذشته هم برای تقویت بسکتبال تلاش شده اما برنامه خوبی ارائه نشد، حالا حضور ارمغانی فرصت خوبی است تا در این زمینه با استعدادیابی وضعیت بهتری پیدا کنیم. باید کار را به شهرستان ها بکشانیم، مشکل اصلی ما در شهرستان هاست. 

داوری در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص  دو تابعیتی بودن محسن صادق زاده (مدیر تیم ملی) گفت: مشکلی وجود ندارد، البته در مورد دو تابعیتی بودن وی نظری ندارم اما در کل موضوع را از وزارت ورزش پیگیری کردم، مشکلی وجود ندارد. 

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتخاب مهدی کامرانی به عنوان مشاور فنی خود گفت: مبنای انتخاب های من فقط و فقط توانایی و مسایل فنی است نه رفاقت، شاید هم مهدی جزو گزینه ها برای تیم ملی بود اما من با مهدی کامرانی صحبت کردم و به او پیشنهاد دادم که به صلاح نیست به بازی ادامه بدهی، همانجا در مورد همکاری اش با فدراسیون به عنوان مشاور فنی صحبت کردم. 

داوری در پایان تاکید کرد: حدود سه ماه است ابلاغ گرفتم، طی این مدت مشکلات زیادی داشتیم، صحبت هایی هم در مورد دبیر انجام شده اما هنوز به نتیجه نرسیدیم، در این زمینه عجله نکنید، فشار روی من و مجموعه من است، واقف هستم که وجود دبیر چقدر کمک حال است اما مشکلاتی بوده که هنوز انتخاب نشده است به خصوص که دبیر شغل به حساب می آید و گزینه نباید بازنشسته باشد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز