تقوی: میزبانی را از دهان شیر بیرون کشیدیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۲۹۱۰
تقوی: میزبانی را از دهان شیر بیرون کشیدیم
والیبال ایران پس از مذاکرات و مکاتبات متعدد و در رقابتی نزدیک با قطر، دو میزبانی مهم والیبال ساحلی سال 2022 را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، کنفدراسیون والیبال آسیا با میزبانی ایران در دو رویداد مهم ساحلی سال 2022 موافقت کرد. فدراسیون والیبال ایران در رقابتی نزدیک با قطری‌ها به‌رغم رایزنی‌های این کشور در آسیا، میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان 2022 آسیا و تور مستر مردان قاره‌کهن را به دست آورد.

بر اساس پیشنهاد ایران و موافقت کنفدراسیون والیبال آسیا، مسابقات والیبال ساحلی مستر مردان آسیا از 16 تا 20 آبان به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا سال 2022 نیز از 23 تا 27 آبان در بندرعباس پیگیری می‌شود.

ایران بعد از 16 سال دوباره میزبان این مسابقات شده است، آخرین میزبانی ایران در والیبال ساحلی به سال 2006 رقابت های قهرمانی مردان آسیا بر می گردد.

میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در خصوص گرفتن میزبانی والیبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، اظهار داشت: ما بعد از 16 سال این میزبانی را با تلاش های مداوم فدراسیون والیبال توانستیم بگیریم. رقابت ما با قطری ها بسیار نزدیک بود و قطر تلاش ها زیادی کرد که این میزبانی را از دست ایران خارج کند. اگر بخواهم واضح بگویم ما 2 میزبانی مهم آسیا را از دهان شیر بیرون کشیدیم و توانستیم آن ها را به نام ایران در کنفدرایون والیبال آسیا ثبت کنیم. 

او در ادامه در خصوص میزبانی افزود: میزبانی های خوب ایران در والیبال آسیا باعث شد تا از این فرصت هم استفاده کنیم و میزبان 2 رویداد مهم در آسیا بشویم. مسابقات قهرمانی مردان آسیا حکم انتخابی مسابقات قهرمانی جهان را دارد و این میزبانی برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز