معاون رئیس جمهوری میهمان ویژه تمرین تیم‌های ملی والیبال زنان

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۲۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۳۰۷۳
معاون رئیس جمهوری میهمان ویژه تمرین تیم‌های ملی والیبال زنان
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در کمپ تیم ملی والیبال بانوان از اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان زیر 18 سال و جوانان زیر 20 سال بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان ایران ضمن بازدید از امکانات این کمپ با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، فریبا محمدیان، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال، نیز حضور داشتند و محمدیان با تاکید بر نگاه کلان فدراسیون والیبال، سرمایه‌گذاری در حوزه بانوان، اهداف و برنامه‌های کلان والیبال زنان ایران را تشریح کرد و به معرفی امکانات و شرایط والیبال ایران در ابعاد بین المللی پرداخت.

در ادامه کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به بهبود شرایط و امکانات تیم در یک سال اخیر، گفت: تمرینات بیشتری داشتیم و برای دیدار تدارکاتی به ایتالیا رفتیم. در حال حاضر در اردوی چهارم داهستیم و تا با برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا چند اردوی دیگر خواهیم داشت. موضوع امتحانات یکی از دغدغه‌های ما است که امیدواریم با همراهی مسئولین برطرف شود.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان هم با ابراز خرسندی از شرایط خوب اردو فعلی گفت: حدود 8 ماه است که در اردو هستیم و این آخرین اردوی متصل به اعزام تیم نوجوانان است و پس از این اردو به مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا اعزام می‌شویم. بازیکنان از تمامی شهرها در این اردو حضور دارند و از معاون رئیس جمهوری درخواست داریم شرایطی فراهم کنند تا امسال مسابقات تیم ملی نوجوانان والیبال ایران  از صدا و سیما پخش شود تا خانواده هایمان و مردم ایران امکان تماشای بازی‌ها را داشته باشند.

زهره حقی یکی از مربیان هم با بیان مشکلات مربیان در زمینه امنیت شغلی اظهار کرد: از رسیدگی‌های فدراسیون رضایت داریم و امکانات خوبی برای تیم فراهم شده است. متاسفانه بزرگترین مشکل نبود امنیت شغلی است. بیمه و ضمانت شغلی وجود ندارد. موضوع بیمه برای شغل مربیگری والیبال تعریف نشده و خواسته‌های ما هم در این زمینه تا به حال به نتیجه نرسیده است.

در ادامه این صحبت‌ها، فریبا محمدیان ضمن درخواست همراهی معاون رئیس جمهوری در زمینه بیمه مربیان، گفت: در بخش بانوان باشگاه آنچنانی وجود ندارد که مربیان و بازیکنان در باشگاه‌ها قراردادهای مناسب ببندند و زحمات آنان از نظر مالی در باشگاه و تیم ملی جبران شود. اگر این افراد در مدتی که کار می‌کنند حقوق برایشان تعریف شود و از این حقوق بیمه پرداخت شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد. اگر معاونین محترم رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان لطف کنند تا این موضوع کارشناسی و حل شود، به امید خدا با همراهی فدراسیون این مشکل برطرف خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با شنیدن این صحبت‌ها بر بررسی کارشناسی این مشکلات تاکید کرد و گفت: خوشحال شدم که بازیکنان از برنامه‌ها راضی هستند و می‌گویند نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است. از دیدن وضعیت والیبال بانوان امیدوار شدم و امیدوارم همچنان هر روز وضعیت ورزش بانوان نیز بهتر شود.

وی همچنین ضمن ابراز امیدواری از بهبود شرایط، برای بازیکنان تیم ملی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد و به دختران والیبالیست پیشنهاد داد در فراخوان نهاد ریاست جمهوری برای ارسال ایده‌ها مطرح شده در این بازدید شرکت کنند.

خزعلی ادامه داد: در این فراخوان از دختران دوازده تا هجده سال سراسر کشور برای ارسال طرح ها و ایده های خود در محورهای آموزشی، علمی، صنایع فرهنگی، هنر، ادبیات، محیط زیست، رسانه، اوقات فراغت و فعالیت‌های جهادی به دبیرخانه جشنواره ملی ایده‌های نو و خلاقانه دعوت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز