امیران: موی‌تای ایران در مسابقات جهانی خواهد درخشید

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۳۱۴۷
امیران: موی‌تای ایران در مسابقات جهانی خواهد درخشید
رئیس کمیته بازرسی هیات موی تای استان تهران گفت: تیم ملی موی تای در مسابقات جهانی ابوظبی خواهد درخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسابقات موی تای قهرمانی جهان از هفته آینده به میزبانی ابوظبی، پایتخت امارات، برگزار خواهد شد. به همین منظور، ملی پوشان موی تای کشورمان پنجشنبه راهی امارات می شوند.

محمد امیران درباره این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ملی پوشان کشورمان با آمادگی بالا راهی مسابقات جهانی می شوند تا یک بار دیگر افتخارات موی تای ایران را به جهانیان ثابت کنند.

وی افزود: ملی پوشان ایران با تلاش ها و حمایت های "جواد نصیری" رئیس فدراسیون موی تای و "ایمان غیاثوند" مدیر تیم های ملی راهی این مسابقات می شوند که بایستی زحمات این عزیزان را ارج نهاد.

رئیس کمیته بازرسی هیات موی تای استان تهران ادامه داد: بیشتر اعضای تیم اعزامی را موی تای کاران استان تهران تشکیل می دهند که این اتفاق ارزشمند، ماحصل مدیریت و نگاه مطلب "داوود رجایی" رئیس هیات موی تای استان تهران است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امیران در پایان در مورد جایگاه موی تای ایران در سطح آسیا و جهان گفت: موفقیت ها و افتخارات موی تای ایران در عرصه های جهانی و بین المللی، بدون شک با مدیریت و هوشمندی جواد نصیری رئیس فدراسیون موی تای ایران و حمایت های دلسوزانی همچون ایمان غیاثوند حاصل شده که امیدوارم ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی امارات، بازهم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام//

نظر شما