محمود شافعی در گفت‌وگو با برنا

بازی متفاوت پرسپولیس منجر به یک برد خوب شد/ عملکرد مدیریت را باید به فال نیک گرفت

۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۴۳۰۵
بازی متفاوت پرسپولیس منجر به یک برد خوب شد/ عملکرد مدیریت را باید به فال نیک گرفت
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد تیم گل محمدی در برابر شهرخودرو متفاوت‌تر از قبل ظاهر شد و توانست نمایش خوبی را در این بازی از خود ارائه دهد.

محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط بازی پرسپولیس و شهرخودرو اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار با انگیزه های ویژه ای پای در زمین گذاشت. این در حالی بود که شرایط شهرخودرو در جدول رده بندی به گونه ای بود که آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و برای ماندن در لیگ تلاش می کردند، موضوعی که بر جذابیت های این دیدار افزوده بود. در چنین شرایطی بازی متفاوت پرسپولیس در این بازی و تغییر شیوه و تاکتیک سرخ پوشان در نهایت باعث شد کفه ترازو به نفع تیم گل محمدی شده و پرسپولیس پیروزی توام با نمایش فوتبالی خوبی را در این بازی به دست آورد.

وی در خصوص تغییرات پرسپولیس در این دیدار تاکید کرد: پرسپولیس در این بازی با شیوه تهاجمی تری کار کرد. در این دیدار نیروهای تهاجمی و خط هافبکش را در دو سوم زمین حریف آزاد گذاشت و این اتفاق باعث شد نیروهای خلاق پرسپولیس در فاز تهاجمی خلاقیت بیشتری در زمین حریف داشته باشند و در نهایت پرسپولیس توانست با اتکا به همین مسئله ضمن نمایش فوتبال خوب، سه امتیاز کامل این دیدار را نیز به اندوخته های قبلی اش اضافه کند.

شافعی در مورد اتفاقایی که اخیرا برای چند بازیکن سرشناس پرسپولیس و یحیی گل محمدی رخ داد به خبرنگار برنا گفت: این موضوع آن قدر بزرگ نبود که چالشی را برای پرسپولیس ایجاد کند. این یک ماجرای درون خانوادگی بود که به خوبی توسط سرمربی و بزرگترهای پرسپولیس مدیریت شد. این که یحیی این نفرات را به اردوی تیم فراخواند، اصلا نمی تواند شان او را زیر سوال ببرد، بلکه نشان دهنده این است که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند اتحاد و همدلی خانواده پرسپولیس را به هم بزند و فاصله ای بین یحیی و تیمش وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در مورد آغاز فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات اظهار داشت: شروع خوب مدیران پرسپولیس در این زمینه را باید به فال نیک گرفت. مدیریت در این زمینه خوب عمل کرده و امیدوارم ماجرای استوکس و رادو که منجر به پرونده حقوقی جدیدی برای پرسپولیس شده را سریع تر حل کند تا پنجره نقل و انتقالاتی زودتر باز شود و در ثبت قراردادهای جدید مشکلی برای باشگاه پیش نیاید.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز