هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

لشگر نصفه و نیمه پرسپولیس در سکانس آخر/ خداحافظی فجر در آزادی با لیگ برتر

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۵۴۲۳
لشگر نصفه و نیمه پرسپولیس در سکانس آخر/ خداحافظی فجر در آزادی با لیگ برتر
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی پایانی خود به جای سفر به دیار حافظ و سعدی در استادیوم آزادی برابر کاکوهای شیرازی به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که با پیروزی اخیر سرخ ها برابر شهرخودرو و شکست سپاهان در اهواز تکلیف نایب قهرمانی لیگ بیست و یکم هم تا حدود بسیار زیادی روشن شده است، تیم یحیی پس از فراز و نشیب فراوان به ایستگاه آخر رسید و پس از 90 دقیقه دیدار با فجری ها باید پرونده کاری خود در این فصل فوتبالی را به طور کامل بندد.

پرسپولیس که در این فصل امید بسیاری برای قهرمانی و کسب دبل هت تریک و رکوردزنی دیگری را در لیگ برتر داشت، در حالی به نایب قهرمانی بسنده کرده که برخی اشتباهات داخلی و بعضی بدبیاری های خارجی دست به دست هم داد تا تیم گل محمدی در این فصل طراوت و شادابی گذشته را نداشته باشد و در یک کلام این تیم با گذشته نه چندان دور خود فاصله زیادی داشت و نتوانست در این فصل جامی را به هوادارانش هدیه دهد.

طبق برنامه قرار بود دیدار این هفته سرخ های تهرانی در مصاف با فجری که دو هفته پیش سقوطش به دسته اول حتمی شده بود در شیراز و به میزبانی فجر برگزار شود اما محرومیت انضباطی فجر از حضور هوادارانش از یک سو و نا آماده بودن شرایط میزبانی در شیراز باعث شد در نهایت تیم گل محمدی در استادیوم آزادی البته با سکوهای خالی پرونده حضورش در این فصل از لیگ برتر را بندد.

مصدومیت و محرومیت تعدادی از پرسپولیسی ها در این دیدار از یک سو و غیبت ملی پوشان این تیم در بازی آخر این فصل از سوی دیگر سبب شده سرخ ها با غایبان زیاد و ترکیب تغییر یافته و دگرگون شده برای این دیدار آماده شوند.

علی شجاعی، حامد لک و رضا اسدی با گرفتن کارت زرد در بازی قبلی پرسپولیس، چهار اخطاره شدند و آخرین بازی فصل را از دست دادند. این در حالی است که وحید امیری و عیسی آل کثیر دو مصدوم حال حاضر این تیم محسوب می شوند. مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف به دلیل حضور در اردوی تیم ملی شانسی برای حضور در ترکیب پرسپولیس ندارند تا بدین ترتیب گل محمدی سرمربی قرمزها که به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت سرخ ها بنشیند مجبور شود با 10 غایب تیمش را در آخرین بازی لیگ بیست و یکم ارنج کند.

این مسابقه از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی و با قضاوت شریفی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//  

نظر شما