ایران- ترکمنستان

آزمون دوم پیش روی پسران مهدوی‌کیا/ تلاش ویژه برای کسب اولین پیروزی

۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۵۹۲۴
آزمون دوم پیش روی پسران مهدوی‌کیا/ تلاش ویژه برای کسب اولین پیروزی
تیم ملی امید ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌ها در ازبکستان امروز برابر ترکمنستان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان مهدی مهدوی کیا که در بازی اول خود در این تورنمنت برابر قطر به میدان رفتند در شرایطی به تساوی در این دیدار رضایت دادند که پس از دریافت گل در دقیقه 86 خلاف جریان بازی، ناامید نشدند و با افزایش حملات خود در دقایق پایانی موفق شدند با گل دقیقه 90 بازیکن تعویضی ایران شکست را با تساوی عوض و با کسب یک امتیاز این دیدار را به پایان برسانند.

تیم امید در حالی برای دیدار برابر ترکمنستان آماده می شود که حریف دوم ایران در این رقابت ها در بازی اول خود برابر ازبکستان با یک گل قافیه را به تیم کشور میزبان باخته است و حالا برای جبران در بازی دوم با تمهیدات ویژه ای برای دیدار روبروی پسران مهدی مهدوی کیا آماده می شوند.

نمایش قابل قبول امیدها در بازی اول، حالا امیدوارمان کرده است که این تیم که نیروها و ستاره های درخشانی را در اختیار دارد، بتواند تساوی دیدار برابر قطر را کسب بردی شیرین و دلچسب جبران کرده و با صعود به جایگاهی بهتر در گروهش امیدواری ها برای کسب جایگاه درخور توجه در پایان این تورنمنت افزایش دهد.

تیم ملی امید در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا در گروه سنی زیر 23 سال از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف تیم ملی ترکمنستان می رود. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز