عباس چمنیان در گفت‌وگو با برنا

مقابل ترکمنستان دور از انتظار بودیم/ امیدوارم مهدوی‌کیا شرایط را تغییر دهد

۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۶۱۲۹
مقابل ترکمنستان دور از انتظار بودیم/ امیدوارم مهدوی‌کیا شرایط را تغییر دهد
سرمربی سابق تیم نوجوانان تاکید کرد تیم ملی امید در بازی برابر تیم فوتبال ترکمنستان دور از انتظار ظاهر شد.

عباس چمنیان، پیشکسوت و مربی فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار امیدهای ایران برابر ترکمنستان اظهار داشت: در این دیدار مهمترین مسئله ای که مشهود بود، عدم تمرکز و سردرگمی تاکتیکی تیم به خصوص در یک سوم هجومی تیم بود و در نهایت تلاش برای کسب نتیجه دلخواه برای این بازی حاصلی نداشت.

وی در خصوص روند تیم ملی در این دیدار تاکید کرد: در نیمه اول برتری کامل در اختیار تیم ما بود و در بحث مالکیت هم از حریف برتر بودیم اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و در ادامه عدم تمرکز و سردرگمی در تیم ما بیشتر شد. در این دیدار در مجموع بازی قابل قبولی را از خود ارائه ندادیم، ضمن این که اخطارها زیاد و اخراج بازیکن ایران در این دیدار نشان از این بود که تیم با استرس و بدون آرامش روانی در زمین کار می کند. متاسفانه ملی پوشان در اکثر دقایق این بازی عصبی و به هم ریخته بودند و این شکست محصول اشتباهات، عدم تمرکز و نداشتن طرح و برنامه در فاز هجومی بود.

139308071845292493955644-636027105431801357

سرمربی سابق تیم نوجوانان با اشاره به تفاوت سطح فوتبال ما با ترکمنستان گفت: سطح فوتبال ما در تمامی رده ها با ترکمنستان قابل مقایسه نیست ولی متاسفانه در بازی برابر این تیم نه نمایش خوبی را از خود ارائه دادیم و نه توانستیم در بحث نتیجه گیری و کسب امتیاز موفق ظاهر شویم.

چمنیان در مورد شرایط تیم امید در دو بازی اول این تیم به خبرنگار برنا گفت: در بازی اول برخی از مشکلات را می توان به حساب بازی نخست تیم در تورنمنت و استرس های ناشی از آن گذاشت اما در بازی دوم شرایط مطلوبی در تیم حاکم نبود. این تیم از نظر مهره و بازیکن شرایط خوبی دارد و تعداد زیادی از نفرات در تیم های خود در لیگ برتر حضور پررنگی دارند. با شناختی که از مهدی مهدوی کیا دارم امیدوارم او و کادرش بتوانند در ادامه مسیر شرایط بهتری را برای تیم ایجاد کنند.  

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما