پایان پرواز مارکوپولویی تیم ملی!

۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۱۶:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۶۲۳۲
پایان پرواز مارکوپولویی تیم ملی!
تیم ملی والیبال ایران بعدازظهر امروز (یکشنبه 15 خرداد) پس از 24 ساعت پرواز به برازیلیا رسید.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران از ظهر یکشنبه با حضور در شهر بلگراد اردوی برون مرزی خود را آغاز کرد و در مدت 6 روز علاوه بر پیگیری تمرینات دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان انجام داد.

ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت 22 و 50 دقیقه روز جمعه 13 خرداد با پرواز ترکیش بلگراد را به مقصد استانبول ترک کردند و ساعت 23 و 10 دقیقه به وقت آنکارا وارد فرودگاه استانبول شدند.

سپس با پرواز ترکیش، استانبول را به مقصد سائوپائولو ترک کردند تا پس از پروازی ۱۴ ساعته با فاصله زمانی ۴ ساعته با پرواز سائوپائولو به برازیلیا خود را به محل برگزاری این رقابت‌ها برسانند که به دلیل تاخیر پرواز استانبول به سائوپائولو کاروان والیبال ایران به پرواز سوم خود یعنی سائوپائولو به برازیلیا نرسید.

در نهایت شاگردان بهروز عطایی پس از یک سفر هوایی ۱۴ ساعته و ۸ ساعت معطلی بدون داشتن امکانات استراحت در فرودگاه سائوپائولو ساعت ۶:۲۰ روز یکشنبه به وقت محلی با پروازی ۲ ساعته به شهر برازیلیا رسیدند.

تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی کوتاه ساعت 20 امشب (15 خرداد) نخستین تمرین خود در محل برگزاری هفته نخست لیگ ملت‌ها را برگزار خواهند کرد.

ملی‌پوشان در هفته نخست لیگ ملت‌ها (18 تا 22 خرداد) به ترتیب به مصاف چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌روند. نخستین بازی این تیم روز چهارشنبه 18 خرداد ساعت 1:30 دقیقه بامداد مقابل تیم ملی والیبال چین خواهد بود.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز