محسن آشوری در گفت‌وگو با برنا

کاراته روزهای آرامی را سپری می‌کند/ هروی با قدرت در کنار تیم‌ ملی است

۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۶۲۵۱
کاراته روزهای آرامی را سپری می‌کند/ هروی با قدرت در کنار تیم‌ ملی است
نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: اولویت شهرام هروی تیم ‌ملی است و او با قدرت کنار تیم حضور دارد.

محسن آشوری، نایب رئیس فدراسیون کاراته، درباره لغو مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان و تاثیر لغو رویدادهای مختلف در روند آماده سازی تیم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: متاسفانه روند لغو رویدادهای کاراته همچنان و با گذشت مدت‌ها از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد. قطعا این موضوع هم در برنامه فدراسیون و هم کادر فنی اثرات منفی دارد و در کنار این موارد قطعا از نظر روحی و روانی هم بازیکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما اتفاقی که است رخ داده و باید با آن کنار بیاییم و برنامه تیم ‌ملی را ابتدا برای حضور موفق در بازی های کشورهای اسلامی تدارک ببینیم.

وی افزود: کاراته بعد از مدال طلای المپیک جان تازه‌ای به خود گرفته بود اما در ادامه با حذف قطعی این رشته از بازی های المپیک و در ادامه لغو مسابقات، عدم حضور در مسابقات جهانی دچار یک رکود شد. هدف ما برگشتن به روزهای خوب کاراته و سپس درخشش در مسابقات پیش‌روست‌. بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مرداد و رقابت‌های قهرمانی آسیا ازبکستان آذرماه دو رویدادهای است که تلاش خواهیم کرد با حداکثر ظرفیت مان در آن شرکت کنیم.

آشوری در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال لغو مجدد مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد یا خیر؛ گفت: بعید می‌دانم چون بر اساس تاریخ اعلام شده دسامبر که ماه آخر میلادی است قرار است مسابقات برگزار شود در غیر این صورت برگزاری مسابقات در تاریخ دیگر ممکن نیست، چون همزمان با سال جدید میلادی تقویم دیگر مسابقات مطرح است. بنابراین به احتمال قوی این مسابقات در تاریخ جدید برگزار خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون کاراته در پایان تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود کاراته درگیر حاشیه است را قبول ندارم، اتفاقا به نظرم در یک سال گذشته کاراته با مدیریت خوب طباطبایی روزهای با آرامش و خوبی را سپری کرده است‌. البته اخیرا یک مورد حاشیه کوچکی پیش آمد که به نظرم قابل حل است. خوشبختانه تیم‌ ملی یک سرمربی مناسب کنار خود دارد که تمام اولویتش موفقیت این تیم است در یک سال اخیر هم برخلاف گفته‌ها خبری از استعفای هروی نشنیدم و حالا هم که خوشبختانه با قدرت کنار تیم حضور دارد.

انتهای پیام//        

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز