سفر قریب ‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به قطر

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۰۷:۵۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۶۳۰۸
سفر قریب ‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به قطر
سینا کلهر در هم اندیشی اتاق مشترک ایران و قطر در دوحه از سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به قطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و دکتر اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان شب گذشته در اولین ساعات سفر به دوحه در هم اندیشی اتاق مشترک ایران و قطر در هتل ووکو حضور یافتند.

کلهر در این هم اندیشی که مدیران ۷۰ شرکت تجاری حضور داشتند، گفت: چند موضوع مهم در اولویت اقدامات وزارت ورزش و جوانان قرار دارد که مهم ترین آنها کمک به آماده سازی تیم ملی فوتبال است. هم از جهت برگزاری اردو برای تیم ملی و هم بازی های تدارکاتی.

سینا کلهر 1 (2)

وی در همین خصوص تاکید کرد: با توجه به عرق ملی و علاقه ای که همه شما تاجران عزیز به کشورتان دارید، از پیشنهادها و کمک هایی که می توانید در این موضوع داشته باشید استقبال می کنیم و درب وزارت خانه به روی همه شما باز است.

نماینده وزارت ورزش و جوانان در این سفر بیان کرد: موضوع دوم مساله بلیت و تماشای مسابقات است. با توجه به محدودیت خرید بلیت در داخل کشور؛ مشارکت ایرانیان مقیم قطر در این مورد می تواند راهگشا باشد. هر چند ما تلاش خود را برای افزایش تعداد بلیت ها خواهیم داشت.

سینا کلهر 1 (3)

سینا کلهر مورد سوم را ظرفیت اقتصادی حوزه ورزش دانست و تصریح کرد: از یک سو در کالاها و ادوات ورزشی و از سوی دیگر در ظرفیت رشته های ورزشی برای آموزش و انتقال تجربیات و اردوهای مشترک از سرمایه گذاری ها استقبال می کنیم. برخی تولیدات ورزشی برند جهانی هستند و ظرفیت بالایی برای صادرات و تجارت دارند و این ظرفیت قابلیت گسترش دارد.

سینا کلهر 1 (1)

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پایان این سخنرانی از سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به قطر خبر داد.

انتهای پیام//

نظر شما