اسماعیل‌نژاد: بازیکنان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۰۷:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۷۰۸۰
اسماعیل‌نژاد: بازیکنان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران مسابقه نخست هر تورنمنت را دشوار دانست و گفت: بازیکنان ایران مقابل چین بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امین اسماعیل‌نژاد پس از پیروزی تیم ایران مقابل چین اظهار کرد: خدا را شکر مسابقه اول لیگ ملت‌ها را بردیم. بازی اول هر تورنمنت بسیار دشوار است و بازیکنان توانستند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. تیم چین را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بهترین عملکرد را برابر این تیم داشتیم.

وی با اشاره به این که تیم ملی چین نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته، توضیح داد: پشت خط زن اصلی این تیم نیامده بود اما باقی بازیکنان همان تیم سال گذشته بودند. احتمالا زمان آمادگی کمی داشتند چون تیم خیلی منسجم نبود اما بازی خوبی مقابل ایران انجام دادند و برای ما قابل احترام هستند. بازیکنان ایران همه عالی بازی کردند و بهترین نتیجه را گرفتیم.

بازیکن تیم ملی درباره عملکرد ایران در ست دوم گفت: شاید مسابقه اول بود و بازیکنان خیلی بازی را جدی نگرفتند به همین دلیل ست دوم را واگذار کردیم اما در ادامه به خوبی بازی را در دست گرفتیم و پیروز شدیم.

وی در خصوص بازی آینده تیم ملی برابر هلند عنوان کرد: هلند تیم خوبی است و همه بازیکنانش خوب بازی می‌کنند. امیدوارم به خوبی آن‌ها را آنالیز کرده و بتوانیم مقابل این تیم هم با بازی خوب به پیروزی برسیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز