نماینده رویدادهای ورزشی جاده‌ای معرفی شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۷۳۰۹
نماینده رویدادهای ورزشی جاده‌ای معرفی شد
علیرضا عباسی به‌عنوان نماینده رسمی فوتسال بانوان و آقایان کشورهای اسلامی خاورمیانه و آفریقا برای سازماندهی و مدیریت باشگاه‌ها و تیم‌ها برای شرکت در رویدادهای سازماندهی شده و رسمی از طریق رویدادهای ورزشی جاده‌ای انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از سوی خواکین واسکوئز مندوزا، مدیرعامل رویدادهای ورزشی جاده‌ای علیرضا عباسی از ایران، به‌عنوان نماینده رسمی فوتسال بانوان و آقایان کشورهای اسلامی خاورمیانه و آفریقا برای سازماندهی و مدیریت باشگاه‌ها و تیم‌ها برای شرکت در رویدادهای سازماندهی شده و رسمی از طریق رویدادهای ورزشی جاده‌ای انتخاب شد. ورزش جاده‌ای (‌Road Sports‌) با همکاری کوپا موندو دو فوتسال برزیل تصمیم دارد در ماه آگوست مسابقات فوتسال بانوان و در ماه اکتبر مسابقات آقایان زیر 18 سال را در قالب یک رویداد بین‌المللی ‌انجام دهد.

علیرضا عباسی، پس از این انتخاب گفت:از این انتخاب بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته برای کشورم باشم. به دنبال راهیابی تیم‌های برتر بانوان (بزرگسالان) و آقایان (زیر ۱۸ سال) کشورهای خاورمیانه در یک تورنمنت بین‌المللی هستم. بطور حتم کشف استعداد و راهیابی آن‌ها به یک رویداد بین‌المللی بزرگ می‌تواند کمک شایانی به کشورها کند. از تمامی اساتید، مربیان و کارشناسان فوتسال دنیا تقاضا دارم در این مسیر به من کمک کنند تا بتوانم نماینده خوبی برای این حوزه باشم.

چهره برجسته علم ورزش کشورمان ادامه داد:  موفقیت کشورها در میادین بین‌المللی ورزشی علاوه بر تاثیرات اجتماعی و اقتصادی، نمادی از ثبات و توانمندی همه جانبه آن کشورها محسوب می‌شود و یکی از علل سرمایه‌گذاری بالای کشورها در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، از این مورد نشأت می‌گیرد. زیرا ورزش یک نوع صنعت پر درآمد در دنیا تلقی می‌شود و می‌تواند دید جامعه جهانی را به آن کشور معطوف کند. من به‌عنوان عضو کوچک از جامعه فوتسال جهان همواره سعی و تلاش می‌کنم تا بتوانم در گسترش و توسعه فوتسال اثر گذار باشم.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز