سرمربی بعدی سپاهان در آب نمک ساکت بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۷۴۱۴
سرمربی بعدی سپاهان در آب نمک ساکت بود
پیش‌بینی می‌شود چهره نام آشنایی برای فصل بعد سکان هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده بگیرد، مربی که با وجود حمایت‌های قبلی مدیران سپاهان از نویدکیا از ماه‌ها قبل در آب نمک اصفهانی‌ها قرار داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از چند ماه پیش و پس از آن که سپاهانی ها در اواسط نیم فصل دوم عملا از کورس قهرمانی در لیگ برتر جاماندند و درست در زمانی که حتی محرم نویدکیا از حضور در کادر فنی سپاهان استعفا داد و با مخالفت مدیران روبرو شد، برخی خبرها از این حکایت داشت که محمدرضا ساکت و همکارانش در حال رایزنی با برخی گزینه ها برای حضور در راس کادر فنی سپاهان بودند.

یکی از سرشناس ترین گزینه ها که در آن برهه  مذاکراتی با او صورت گرفته بود، الکس نوری مربی دو ملیتی سرشناس بود که گفته می شد این مذاکرات با روند خوبی هم پیگیری شد اما در نهایت سپاهانی ها به این جمع بندی رسیدند که تا پایان فصل با نویدکیا ادامه دهند و مذاکرات فعلا مسکوت بماند.

حالا با استعفای دوباره نویدکیا از سرمربیگری سپاهان به نظر می رسد اصفهانی ها قرار است بار دیگر به سراغ گزینه های خود به خصوص نوری رفته و رایزنی برای جلب رضایت او را ادامه دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما