کیوان شیرآقایی در گفت‌و‌گو با برنا

به دنبال تکرار قهرمانی جهان هستیم/ کنار اوجاقی تجربه خوبی کسب کردم

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۷۴۵۸
سرمربی ووشو گفت: با اینکه سه سال از مسابقات دور بودیم اما به دنبال تکرار قهرمانی جهان هستیم.

کیوان شیرآقایی، سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان ووشو، در خصوص آخرین شرایط تیم‌های تحت هدایتش برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اندونزی در گفت‌ و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم از ریاست فدراسیون ووشو که مسئولیت فنی تیم‌های نوجوانان و جوانان در بخش ساندا را به من سپردند. مسابقات قهرمانی جهان به مدت سه سال است که برگزار نشده، آخرین دوره‌ای که ما با تیم جوانان شرکت کردیم سه سال پیش به میزبانی برزیل بود که موفق شدیم با یک نتیجه عالی مقام قهرمانی را به دست آوردیم.

وی افزود: سه سال گذشته با هشت ساندا کار رفتیم که در نهایت ۷ مدال طلا و یک برنز توسط جوانان کسب شد. امسال هم هدف‌مان این است که به یاری خدا از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم. دوره قبل به عنوان مربی کنار استاد اوجاقی حضور داشتم که تجربه خیلی خوبی بود، حالا هم در کنار کادر خوبم از جمله حمیدرضا منصوریان فر، عباس شکیب و اکبر محمدزاده تلاش خواهم کرد نتایج خوبی را پس از سه سال وقفه و دوری ووشو از مسابقات بین‌المللی کسب‌ کنم.

شیرآقایی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم‌های خارجی گفت: ما سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور را داشتیم و البته در این مسابقات همه اوزان شرایط شرکت در مسابقات را نداشتند. در بخش نوجوانان هم در مجموع در سه سال گذشته هیچ رویدادی نداشتیم بنابراین برای حضور موفق نیاز به اردوهای بیشتری داریم. تیم جوانان ما به کل تغییر کرده چون اکثر بازیکنان دوره قبل حالا با گذشت سه سال به بخش بزرگسالان رفتند. برگزاری اردوی مشترک خارجی در دستور کارمان است و امیدوارم واقعا شرایط مهیا شود تا بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات شرکت کنیم.

شیرآقایی خاطرنشان کرد: بخش بزرگسالان هم دچار تغییرات زیادی شده است. استاد حسین اوجاقی بعد از سالها فعالیت‌شان را به عنوان مدیر ورزشی در سازمان ورزش شهرداری شروع کردند و به این شکل از تیم‌ملی جدا شدند اما باز تیم به دست آقای امیر اوجاقی که اتفاقا کارنامه خوبی هم دارند سپرده شده است ولی تعویق بازیهای آسیایی شوک بزرگی بود چون برای نخستین بار اردوهای تیم‌ملی هم زودتر از همیشه آغاز شده بود اما به هر صورت بازیها عقب افتاد. مهمترین رویداد برای ووشوکاران بود که امیدوارم سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام//         

نظر شما