رحیمی: با کمیته برگزاری بازی‌‌های کشورهای اسلامی به مشکل خوردیم

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۸۲۳۰
رحیمی: با کمیته برگزاری بازی‌‌های کشورهای اسلامی به مشکل خوردیم
اصغر رحیمی گفت: به شدت با کمیته برگزاری بازی‌‌های کشورهای اسلامی به مشکل خوردیم.

به گزارش خبرگزاری ورزشی برنا، اصغر رحیمی در خصوص اینکه وزنه‌برداران معترض اگر به اردوی تیم ملی بازنگردد فدراسیون می‌تواند نفرات جدیدی را به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام کند، اظهار داشت: سیستم ثبت نام بازی‌ها اول ژوئن بسته شده و امکان آن نیست. ۱۵۰۰ نفر ثبت نام کردیم و باید ببینم اگر بخواهند نفر جدیدی معرفی کنند در لیست اولیه بوده است یا نه؟

رحیمی در ادامه گفت: به‌شدت با کمیته برگزاری بازی ‌های کشورهای اسلامی به مشکل خوردیم البته این مربوط به ما نیست همه کشورها این موضوع گلایه داشتند. میزبان برای مربی و سرپرست و‌ همراهان تیم‌ها تنها ۲۵ درصد سهمیه دادند. همیشه این سهمیه روی ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است و این اقدام ترکیه عجیب است. 

وی در خصوص دلیل این اقدام میزبان گفت: شاید برای درآمدزایی این کار را انجام می‌دهند و بخواهند برای نفرات اضافی پول بگیرند و شاید جا برای اسکان کم باشد. در هر صورت ما مقاومت کردیم و اعلام کردیم که در مورد حضور یا عدم حضور در بازی‌ها تصمیم می‌گیریم.

رحیمی تاکید کرد: ما بلیط رزرو کردیم و بخشی از آن را پرداخت شده است. ما ۲۸۰ ورزشکار داریم و ۷۰ کارت همراه به ما دادند در حالی که ۱۵۰ کارت لازم داریم. الان برای کشتی با ۲۰ ورزشکار باید ۴ نفر به عنوان مربی، پزشک، ماساژور و فیزیوتراپ اعزام شود که نشدنی است.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: کارهای داخلی برای اعزام انجام شده و چالش اصلی ما کمیته برگزاری مسابقات است. ما استدلال کردیم و گفتیم در المپیک و بازی‌های آسیایی کمترین میزان کارت همراه ۴۰ درصد است. ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا موضوع حل شود.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز