بهادر عبدی در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیسی باشی و قهرمان نشوی یعنی ناکامی/ باید به مهدوی‌کیا زمان داد

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۸۲۶۴
پرسپولیسی باشی و قهرمان نشوی یعنی ناکامی/ باید به مهدوی‌کیا زمان داد
مربی جدید تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: باید به مهدوی کیا و کادرش زمان داد.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در کسوت مربی امیدهای پرسپولیس اظهار داشت: بعد از چند سال دوری از پرسپولیس به خانه ام بازگشتم و بسیار خوشحالم و امیدوارم در این سمت جدید هم بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم.

وی در خصوص حضورش به عنوان مربی تیم امید پرسپولیس تاکید کرد: محمود انصاری از جمله مربیان خوب، با سابقه و موفق پایه ها محسوب می شود که در سال های قبل با تیم هایش به مقام های خوبی رسیده است. اسم پرسپولیس هم کفایت می کند تا بتوانیم امسال با حضور او و بهره گیری از مهره های قدیمی و جدید نتایج خوبی را برای تیم رقم زده و ضمن معرفی مهره ها و بازیکنان خوب و مستعد به تیم بزرگسالان با پرسپولیس مقام شایسته ای را کسب کنیم.

مربی سابق رایکای بابل با تاکید بر استارت قوی با تیم امید پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر برنامه تست گیری را در دستور کار داریم تا بتوانیم از بین نفرات مهره های مستعد را برای حضور در تیم گلچین کنیم و شروع خوب و پرقدرتی را در فصل جدید داشته باشیم.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس در خصوص شرایط تیم بزرگسالان و نایب قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیسی باشی و قهرمان نشوی یعنی ناکامی! پرسپولیس تیم بزرگی است و توقع هواداران از این تیم بالا است که البته توقعات به حق است و به همین دلیل است که هواداران از نایب قهرمانی این فصل ناراحت هستند. پرسپولیس در شرایطی قهرمانی را از دست داد که فاصله زیادی تا صدر نداشت. به هرحال این نشان از بزرگی پرسپولیس است  که تنها با قهرمانی همه از او راضی می شوند.

عبدی در مورد حضور پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال حاضر مدیران شروع موفقی را در نقل و انتقالات داشتند و مهره های قابلی را جذب کردند، ضمن این که تمدید با ستاره های فصل قبل از برنامه های خوب در این برهه است که می تواند همه را به آینده پرسپولیس و قهرمانی دوباره در فصل پیش رو امیدوار کند.

مربی امید پرسپولیس در مورد نتایج تیم ملی امید در جام ملت‌ها تاکید کرد: مهدوی کیا به تازگی این مسئولیت را برعهده گرفته بود و فرصت زیادی برای کار در تیم نداشت و با یک تورنمنت یا چند بازی نمی توان روی کار و توانایی های او ارزش گذاری کرد و درباره اش قضاوت کرد. به نظر من باید به او و کادرش زمان داد و اعتماد کرد.  

خبرنگار: علی شفیعی جم 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز