در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد

اکبرپور: هواداران مربی خارجی می‌‌خواهند/ بعید است رکوردهای استقلال به زودی شکسته شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۸۲۶۵
اکبرپور: هواداران مربی خارجی می‌‌خواهند/ بعید است رکوردهای استقلال به زودی شکسته شود
بازیکن ریزنقش فوتبال ایران در اواخر دهه 70 و دهه 80 نظرات خود را درباره آماده‌سازی تیم ملی، شرایط استقلال در لیگ و آینده نیمکت آبی‌ها بیان کرد.

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در حاشیه یک دیدار دوستانه فوتبال اظهار داشت: بازی دوستانه ای بین منتخب آبی و قرمزها با شبستر بود که با هدف دور هم جمع شدن برگزار شد. دوست داشتیم کنارهم باشیم و یکدیگر را ملاقات کنیم. شبستر جزوی از تبریز است و بسیاری از همشهری‌ها را هم دیدم.

بازیکن اسبق استقلال و ماشین‌سازی درباره لیگ برتر و نکات مثبت قهرمانی آبی‌ها گفت: استقلال بدون باخت قهرمان شد و تمام رکوردها را هم به خود اختصاص داد. برخی ایرادها وجود داشت اما خوشبختانه پایانی خوش شکل گرفت. نکات مثبت رکوردشکنی است. کمترین گل خورده، بدون باخت و چندین آمار دیگری. بعید است چنین رکوردهایی به زودی توسط تیم‌های دیگر شکسته شود.

اکبرپور در ادامه درباره نکات منفی استقلال در لیگ گذشته اظهار داشت: علت تساوی‌های زیاد استقلال قوی بودن دیگر تیم‌ها بود. طبیعتا دیگر تیم‌ها هم از لحاظ فنی شرایط خوبی داشتند و فاصله‌ها آنچنان زیاد نبود. سال‌های دیگر شاهد اختلاف فنی بین چند تیم بودیم اما امسال سطح فنی هم نزدیک بود و بازی‌ها هم مساوی به پایان می‌رسید. فقط هم استقلال نبود که تساوی زیاد داشت. همه تیم‌ها به دلیل شرایط یکسان تساوی‌های زیادی را کسب می‌کردند و این مساله در میان دیگر تیم‌های مدعی هم وجود داشت.

511

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره نیمکت استقلال و جدایی فرهادی مجیدی هم افزود: مجیدی خودش مربی بوده و تصمیم با خود او است. اعتراض هواداران؟ قطعا هواداران از دیدی متفاوت به ماجرا نگاه می‌کنند. مجیدی یک مربی حرفه‌ای است و تصمیم را هم خودش گرفت. هواداران موافق سرمربی خارجی هستند. نفرات داخلی بسیار خوبی در این سال‌ها داشته‌ایم و مربیان جوان کم نداریم اما خواسته هواداران چیز دیگری است. آن‌ها هستند که تیم را استوار نگه داشته‌اند و بهتر است به درخواست‌شان توجه شود.

اکبرپور که خود سابقه بازی در تیم ملی را دارد در پایان درباره آماده‌سازی شاگردان اسکوچیچ گفت: تیم ملی حالا باید در کوران آماده‌سازی باشد و مانند رقبا تمریناتی جدی همراه با چند دیدار تدارکاتی برگزار کند اما چنین چیزی را خیلی مشاهده نمی‌کنیم. رقبای آسیایی با بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنند اما هیچ کاری جدی مشاهده نکرده‌ایم. امیدوارم شرایط در آینده بهتر شود زیرا در حال حاضر وضعیت امیدوارکننده‌ای را شاهد نیستیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز