دوئل شاگردان بلماضی با ستاره‌های ایران

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۸۲۹۴
دوئل شاگردان بلماضی با ستاره‌های ایران
تیم ملی فوتبال ایران در محکی جدی برای آماده سازی بهتر برای حضوری موفق در جام جهانی قطر امشب برابر اولین حریف تدارکاتی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که حرف و حدیث ها و موانع زیادی بر سر راه تیم ملی بود تا بالاخره طلسم بازی های دوستانه برای شاگردان دراگان اسکوچیچ شکسته شود، ملی پوشان کشورمان امشب در اولین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود برای رویارویی برابر الجزایر آماده شده اند.

در شرایطی که برنامه ریزی های زیادی برای برگزاری بازی های دوستانه برای تیم ایران طراحی شده بود، موانع و مشکلات عدیده ای برای اجرای این برنامه ها سد راه تیم اسکوچیچ شد تا حالا همه به برگزاری دیدار دوستانه برابر الجزایر در غیاب تعداد زیادی از ستاره هایش راضی باشند!

تیم ملی ایران در حالی امشب روبروی این تیم آفریقایی به میدان می رود که طبق اعلام نشریه «الشروق» الجزایر نفراتی چون هشام بوداوی، سفیان بن دبکه، رایس وهاب، وهاب مبولحی، عیسی وماندی، اسلام سلیمانی و ستاره سرشناس این تیم  یعنی ریاض محرز در مسابقه حضور ندارند. این در شرایطی است که تیم ملی ایران که اردوی طولانی مدتی را در قطر پشت سر می گذارد با تیمی کامل و در حضور تمامی ستاره هایش خود را برای این دیدار تدارکاتی مهیا می کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر ساعت ۲۱ به وقت محلی و ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم باشگاه القطر دوحه برگزار خواهد شد تا شاهد تقابل جالبی بین اسکوچیچ و شاگردان بلماضی در دوحه باشیم.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز