محمد ایزدپناه در گفت‌وگو با برنا

مهم‌ترین ایراد داوری عدم انتخاب دبیر است/ برای برکناری هاشمی عجله کردند

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۸۳۷۹
مهم‌ترین ایراد داوری عدم انتخاب دبیر است/ برای برکناری هاشمی عجله کردند
کارشناس بسکتبال گفت: برای برکناری هاشمی عجله کردند و بهتر بود به او فرصت بیشتری بدهند.

محمد ایزدپناه، کارشناس بسکتبال کشورمان، درباره درباره انتصاب‌های چند وقت اخیر در فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: از حضور جواد داوری در فدراسیون بسکتبال زمان زیادی نگذشته است و بنابراین قضاوت در خصوص عملکرد او در تمامی زمینه‌ها در حال حاضر شاید درست نباشد و قطعا باید به او فرصت بدهیم. اما مهم ترین ایرادی که نسبت به داوری می‌توان گرفت، عدم انتخاب دبیر فدراسیون است. دبیر یکی از ارکان اصلی فدراسیون است که می‌تواند در پیشبرد اهداف بسکتبال کمک کند. در حال حاضر درخواست خانواده بسکتبال این است که داوری هرچه سریع تر دبیر خودش را معرفی کند.

وی افزود: افرادی هم که حالا پست جدید گرفتند همه از قهرمانان ملی هستند و در گذشته هم به همین شکل بوده اما معتقد هستم در این شرایط باید مصطفی هاشمی حفظ و به او فرصت داده می‌شد. هاشمی آدم با سواد و با سابقه خوبی است و به همین دلیل توقع می‌رفت که او زمان بیشتری بدهیم تا بتواند خودش را نشان بدهد. از طرفی آمدن ارمغانی و کلاسنگیانی که همه از قهرمانان ملی ما هستند، از تاپ‌های کشورمان به شمار می‌روند و به اعتقاد من انتخاب مناسبی است. قطعا این مجموعه می‌تواند به بسکتبال کشور کمک کند.

ایزدپناه با اشاره به تشکیل تیم ایران نوین گفت: در زمان ریاست رامین طباطبایی من به عنوان سرمربی تیم امید کنار تیم بودم. اعتقاد داشتم بازیکن‌های حاضر در این تیم باید زیر 22 سال باشند چون ما تیم‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم از آنها برای تشکیل یک تیم خوب تحت عنوان تیم امید استفاده کنیم اما با تغییرات رخ داده در بدنه مدیریتی فدراسیون کار نیمه تمام ماند. از داوری گلایه دارم چرا که همه ما از یک خانواده هستیم ولی حتی از ما مشورت کوچک هم در این خصوص گرفته نشد‌. شاید همین مسئله کمترین حق ما بود.

وی عنوان کرد: آقای محمدرضا اسلامی که حالا هدایت این تیم را به عهده گرفتند از دوستان ما هستند و باید بگویم که انتخاب خوبی بود. تفکرات اسلامی به من خیلی نزدیک است و قطعا با تفکرات و دانشی که دارد می‌تواند تیم را به خوبی در مسیر اهدافش جلو ببرد. البته از دید من کار سختی هم دارد چون این تیم قرار است پشتوانه تیم‌ ملی بزرگسالان باشد و باید کادر فنی بتواند سطح بازیکنان جوان را ارتقا بدهد. سه سال آینده دیگر این بازیکن‌های فعلی نیستند پس باید از حالا این جوان‌ها را مناسب تربیت کنیم.

کارشناس بسکتبال درباره حضور مجدد حامد حدادی در اردوهای تیم‌ ملی اظهار داشت: حدادی اسطوره بسکتبال ما است. زحمت زیادی برای ما کشیده است، ستون تیم‌ ملی بوده و حضورش باعث شده مدال های مختلفی بگیریم. قطعا حضورش در این مقطع اتفاق خوبی بود و حتما می‌تواند هم به تیم‌ ملی و هم به کادر فنی کمک کند و حضورش ضروری است. حضور حدادی کنار تیم‌ملی نعمت بزرگی است.

ایزدپناه در پایان در واکنش به تراشیدن موی سر بازیکن‌های نوجوان گفت: حتما دلیلی داشته و شاید گرم بودن هوا را بتوانیم بگوییم اما چون دقیق نمی‌دانم نمی‌توانم قضاوت کنم. 

انتهای پیام//         

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز