اسکوچیچ: شرایط برای بازی مقابل اروگوئه طبیعی نبود/ بازیکنانم خوب کار کردند

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۹۲۱۶
اسکوچیچ: شرایط برای بازی مقابل اروگوئه طبیعی نبود/ بازیکنانم خوب کار کردند
سرمربی تیم ملی اعتقاد دارد با توجه به شرایط، شاگردانش خوب کار کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دراگان اسکوچیچ در حاشیه بازگشت تیم ملی به ایران در فرودگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی تیم ملی درباره بازی‌های تدارکاتی گفته: نمی‌توانم راضی باشم وقتی قرار بوده سه بازی کنیم اما فقط یک مسابقه انجام دادیم. در بازی الجزایر نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. اشتباهات بچه‌گانه‌ای داشتیم. به الجزایر تبریک می‌گویم.

آیا تیم ملی به فکر دیدارهای آینده است؟ اسکوچیچ اینگونه پاسخ داد:‌ برای فیفا دی بعدی درخواست‌هایم را به فدراسیون داده‌ام و آن را پیگیری خواهم کرد. هیچ‌کس اجازه نخواهد داد این مسائل دوباره اتفاق بیفتد. هوای قطر مناسب نبود و متاسفانه زمین‌های بدی هم داشتند و برای بازیکنان سخت بود که در آن تمرین کنند. البته ما باید به آینده فکر کنیم چون چیزی که گذشته را نمی‌شود عوض کرد. اگر بگویم بازیکنان خیلی خوب کار کردند در این پانزده روز، بیراه نیست.

سرمربی تیم ملی درباره منتفی اعلام شدن دیدار مقابل اروگوئه گفت:  آیا شما فکر می‌کنید این نرمال است ۲۲ ساعت برای یک مسابقه پرواز کنیم و به کشور اروگوئه برویم و برگردیم؟ به نظرم نرمال نیست. من دو ماه پیش درخواست بهترین‌ها را برای بازی‌های دوستانه از فدراسیون انجام داده‌ام. چیزی که من خواستم شبیه‌سازی بازی‌هایی بود که در جام جهانی قرار است داشته باشیم. بازی با کانادا و اکوادور و یک تیم دیگر که این برنامه به نتیجه نرسید. در مورد اروگوئه هم باید بگویم که اگر دوست دارید با برزیل، آرژانتین و اروگوئه بازی کنید، از شما متشکرم اما نه اینکه برای یک تک بازی به آنجا برویم. اگر اردوی کانادا برگزار می‌شد من خوشحال بودم چون دو بازی برگزار می‌شد مقابل کانادا و اکوادور و من درخواست داشتم بازی سوم هم آنجا باشد.

انتهای پیام//

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز