محمد پنجعلی در گفت‌وگو با برنا

مهدوی‌کیا فداکاری کرد/ انتخاب اعضای کادر فنی حق گل‌محمدی است

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۹۴۶۹
مهدوی‌کیا فداکاری کرد/ انتخاب اعضای کادر فنی حق گل‌محمدی است
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است مهدوی‌کیا فداکاری کرد که مسئولیت تیم ملی امید را برعهده گرفت.

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در فصلی که گذشت، اظهار داشت: 5 سال قهرمانی به نام پرسپولیس ثبت شد و حالا به یک تیم دیگر رسیده است. به نظرم تیم با شرایط و مشکلاتی که داشت در این فصل بد عمل نکرد و اگر بدشانسی نمی آورد و اسیر برخی اتفاقات نمی شد، حتی کسب قهرمانی هم دور از دسترس نبود.

وی در خصوص وضعیت کادر فنی و تغییرات ایجاده شده در کادر سرخ‌ها برای فصل بعد تصریح کرد: به هرحال مربیانی که از کادر جدا شده اند برای این تیم زحمت کشیده اند و تصمیم بر این شده که در فصل بعد با پرسپولیس همکاری نداشته باشند. این در حالی است که به نظر من باید کادر فنی پرسپولیس توسط یحیی گل محمدی انتخاب شود و این حق مسلم اوست که دستیاران و همکارانش را خودش انتخاب کند. امیدوارم نفراتی که قرار است به کادر اضافه شوند بتوانند در فصل بعد کمک حال یحیی در مسائل فنی تیم باشند.

پنجعلی در مورد سمت جدیدی که در آکادمی باشگاه برعهده او گذاشته شده به خبرنگار برنا گفت: ما در نظر داریم با کمک دوستان و حمایت مدیران باشگاه بحث آکادمی پرسپولیس را در سطح کلان و در کل کشور گسترش داده و تلاش کنیم تا نیروها و استعدادهای زیادی که در سطح کشور وجود دارند را شناسایی کرده و شرایط پرورش شان را ایجاد کنیم. کار سختی پیش روی داریم ولی می خواهیم با کمک و حمایت باشگاه و همکاران حرکتی مثل تیم هایی چون بایرن مونیخ، بارسلونا و ... را در آکادمی مان ایجاد کنیم.

508

مدیر آکادمی پرسپولیس در مورد نتایج و عملکرد تیم ملی امید ایران در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 23 سال خاطرنشان کرد: مهدی مهدوی کیا فداکاری کرد که این مسئولیت را برعهده گرفت. طبیعی بود با این امکانات و شرایط بازی های دوستانه و تدارکاتی از حریفان عقب باشیم. نباید از مهدی این توقع را داشته باشیم که یک شبه بتواند شرایط را تغییر دهد.

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی در خصوص تیم ملی بزرگسالان ایران و بازی تیم اسکوچیچ برابر الجزایر هم گفت: در بازی دوستانه و تدارکاتی تنها چیزی که اهمیت ندارد، نتیجه بازی است. برگزاری دیدارهای دوستانه به این دلیل است که کادر فنی به شناخت لازم از نقاط ضعف و قوت تیمش برسد و براساس آن برای بازی های رسمی برنامه ریزی کند. به بازی های دوستانه و تدارکاتی زیادی نیاز داریم تا بتوانیم بیشتر برای جام جهانی آماده شویم. تیم ملی از نظر فنی و نیروی انسانی وضعیت خوبی دارد و با این پتانسیل این شانس را داریم که برای اولین بار در تاریخ فوتبال مان به دور بعد جام جهانی صعود کنیم. در حال حاضر از نظر امکانات و بازی های تدارکاتی از حریفان خود عقب هستیم و باید این مسئله را جبران کنیم.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام//  

نظر شما