حسن پروانه در گفت‌وگو با برنا

رحیمی مکاتبات خود را با کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی رسانه‌ای کند

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۰۴:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۹۸۷۶
رحیمی مکاتبات خود را با کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی رسانه‌ای کند
پیشکسوت هندبال گفت: اصغر رحیمی مکاتبات خود را با کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی رسانه‌ای کند.

حسن پروانه، گلر اسبق تیم ملی هندبال ایران، درباره حضور تیم ملی مردان در بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: الجزایر، ایران، عراق، کویت، مراکش، قطر، عربستان و ترکیه هشت تیمی هستند که قرار است در جریان بازی های همبستگی اسلامی با هم به رقابت بپردازند. هر هشت تیم، تیم های بسیار خوبی هستند. تیم ملی هندبال مسابقات جهانی را در پیش دارد و قطعا شرکت در این رویداد و بازی با این تیم ها در جهت آماده سازی بازیکنان موثر خواهد بود.

وی افزود: از طرفی فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم شرایط مربی جدید تیم ملی را چک کنیم. در این مسابقات شاید بتوانیم ارزیابی کنیم که مربی که در سطح جهانی جایگاه خوبی دارد چقدر در این مدتی که کنار تیم ملی کشورمان حضور داشته، اثرگذار بوده است.

کارشناس حوزه هندبال با گلایه از عدم اعزام تیم ملی هندبال بانوان به این بازی‌ها گفت:  فکر می‌کنم اصغر رحیمی به عنوان مسئول در حق هندبال بانوان جفا کرد قطعا باید هم پاسخگو باشد. کمیته ملی المپیک لطفا بگوید بنگلادش و افغانسان دقیقا کجای هندبال جهان هستند؟ این کشورها اصلا ورزشکاری برای اعزام در این رشته دارند؟ ما در مسابقات جهانی حضور داشتیم، در آسیا چهار شدیم با توجه به عملکردمان حتما جزو سه تیم برتر اسلامی هستیم ولی همه صحبت‌های مطرح شده بهانه‌ای بیش نیست.

وی عنوان کرد: شرکت در مسابقات می‌توانست برای هندبال بانوان کشورمان اتفاق مبارکی باشد و امکاناتی را فراهم کند که سال‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم اما مسئولین کمیته این را از هندبال بانوان دریغ کردند. رحیمی مگر مدعی نیست که طبق مکاتبات ما جزو هشت تیم نیستم؛ رنک آسیا و جهان که این ادعا را رد می‌کند، لطفا رحیمی بیاید و مکاتبات خود را رسانه‌ای کند تا مشخص شود چگونه دیگر تیم‌ها جایگزین تیم ملی کشورمان شدند. کاش کمیته ملی المپیک به وعده هایش عمل کند و دلایل مطرح شده اصلا قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز