در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

جواد منافی: پرسپولیس بزرگ است و بازیکن بزرگ می‌خواهد/ رفیعی به درد سرخ‌پوشان می‌خورد

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۹۹۵۹
جواد منافی: پرسپولیس بزرگ است و بازیکن بزرگ می‌خواهد/ رفیعی به درد سرخ‌پوشان می‌خورد
پیشکسوت پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط این روزهای باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی ابراز امیدواری کرد پرسپولیس در فصل آینده بتواند دوباره موفقیت های زیادی را به دست آورد.

جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: اتفاقات فصل گذشته برای پرسپولیس، کادر فنی و مدیریت تجربه خوبی شد تا آنها در فصل نقل و انتقالات جاری حضور موفقی را داشته باشند. مسئولان بازیکنانی برای فصل بعد به خدمت می گیرند و با تجربه خوبی که دارند این نفرات بتوانند در طول فصل آینده وضعیت مطلوبی را برای پرسپولیس رقم زده و به قول فوتبالی ها کار را برای این تیم و هوادارانش در بیاورند.

وی در مورد نفراتی که تا به امروز در نقل و انتقالات جدید به عضویت پرسپولیس در آمده اند، تاکید کرد: پرسپولیس بزرگ است و نیروهای بزرگی می خواهد. خوشبختانه تا به امروز نفراتی که به پرسپولیس اضافه شده اند نفرات خوب و شناخته شده ای هستند که حضورشان باعث خوشحالی و دلگرمی همه هواداران، پیشکسوتان و علاقمندان این تیم شده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تمدید سرلک و حضور دوباره بازیکنی مانند سروش رفیعی در جمع سرخ پوشان هم افزود: میلاد سرلک بازیکن توانایی است که حضور موثرش را در این تیم نشان داده است. این در حالی است که سروش رفیعی هم بازیکن خوبی است و می تواند به پرسپولیس کمک کند. او دو سال پیش از پرسپولیس جدا شد که البته در آن زمان نیز نباید او را از دست می دادیم. به هر صورت او پلی میکری است که می تواند در میانه میدان برای پرسپولیس در بازیسازی و فاز هجومی به این تیم کمک کند.

photo_۲۰۲۲-۰۶-۱۵_۱۳-۵۴-۲۵

منافی با اشاره به این که پرسپولیس در ادامه مسیرش در نقل و انتقالات به تقویت نیاز دارد به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در حال حاضر به مهاجم گلزن و ششدانگ نیاز دارد. جذب یک فوروارد گلزن از نان شب برای پرسپولیس واجب تر است. این در حالی است که با حضور اسماعیلی فر و ادامه همکاری رامین رضاییان با پرسپولیس سمت راست تیم تکمیل است و باید در سمت چپ هم مهره هایی بزرگ و باتجربه حضور داشته باشند تا دو جناح پرسپولیس قدرت زیادی پیدا کند.

چپ پای سال های دور پرسپولیس در مورد شایعاتی که از حضور احتمالی امید نورافکن در جمع سرخ ها خبر می دهد نیز خاطرنشان کرد: مهره ای مثل نورافکن به درد پرسپولیس می خورد و می توان با حضور چنین بازیکنی تا سال های بعدی جناح چپ پرسپولیس را بیمه کرد. او بازیکن خلاقی است که تجربه ملی خوبی دارد و اگر شرایط حضورش در پرسپولیس فراهم شود می تواند مهره موثری برای این تیم باشد.

پیشکسوت سرخ ها در مورد تغییرات ایجاد شده در کادر فنی پرسپولیس برای فصل بعد اظهار داشت: فنایی و رحیم پور دو عضو جدا شده از کادر فنی پرسپولیس نفراتی بودند که در مدت حضورشان در این تیم زحمات زیادی را برای تیم کشیدند و باید به آنها خسته نباشید گفت. امیدوارم تغییرات ایجاد شده در کادر فنی هم در نهایت به سود پرسپولیس بوده و تیم با ایده آل ترین وضعیت ممکن برای استارت پرقدرت آماده شود.

منافی در پایان گفت: پرسپولیس همیشه مدعی بوده و خواهد بود. این تیم در فصل گذشته با تمام مشکلاتی که داشت و موانعی که بر سر راهش قرار دادند تا روز آخر مدعی قهرمانی بود و بنده اطمینان دارم در فصل بعد هم این تیم جدی‌ترین مدعی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما