شاهین خیری در گفت‌وگو با برنا

پین تحت هر شرایطی حفظ شود/ حدس می‌زدم مجیدی پس از قهرمانی برود

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۰۷۰۲
پین تحت هر شرایطی حفظ شود/ حدس می‌زدم مجیدی پس از قهرمانی برود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: مدیریت باشگاه باید گابریل پین را در تیم حفظ کند.

شاهین خیری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط فعلی استقلال اظهار داشت: پیشتر در مصاحبه هایم قبل از اتمام فصل گفته بودم که استقلال قهرمان می‌شود و فرهاد مجیدی هم پس از قهرمانی استقلال را ترک می‌کند. همه می‌گفتند روی چه حسابی این حرف را می‌زنی اما من بر حسب شناختم گفتم مجیدی پس از قهرمانی می‌رود. شاید اگر قهرمان نشده بود می‌ماند اما پس از قهرمانی و خاطره خوبی که برای هواداران برجای گذاشت مشخص بود این تیم را ترک می‌کند. عملکرد او طوری بود که حالا با این شیوه جدایی، هواداران در صورت نتیجه نگرفتن مربی بعدی خواهان بازگشت او هستند.

وی درباره اینکه آیا مجیدی کاری غیرحرفه‌ای انجام داده یا خیر هم افزود: نمی‌شود اسم این کار را غیرحرفه‌ای‌گری گذاشت. او قرارداد داشت و اگر باشگاه اجازه نمی‌داد، او هم جدا نمی‌شد. پس باشگاه حتما مشکلی با جدایی نداشته که حالا دیگر سرمربی استقلال نیست. بی‌معرفتی با حرفه‌ای‌گری تفاوت دارد اما به نظرم بی‌معرفتی هم کرد زیرا پس از قهرمانی استقلال رفت. همان طور هم که گفتم او طوری رفت که اگر مربی بعدی نتیجه نگیرد هواداران خواهان بازگشتش خواهند بود. این شیوه جدایی مخصوص خود او بود.

هافبک اسبق آبی‌ها در خصوص مربی جدید استقلال گفت: به هر ترتیبی مجیدی جدا شده و حالا باید به فکر مربی جدید باشیم. خدا را شکر بازیکنی از استقلال جدا نشده و همه کنار هم هستند. یکی از بزرگترین حسن‌های تیم سال گذشته همدل بودن و کنار هم بودن بازیکنان بوده است. نظر خاصی روی داخلی یا خارجی بودن مربی ندارم اما هر طور شده باید گابریل پین حفظ شود. او نقاط ضعف و قوت تیم را می‌شناسد و بسیار با دانش است.

44

نظر خیری درباره بهتر بودن گزینه خارجی یا داخلی اینگونه است: هرمربی که روی نیمکت می‌نشیند باید در حد استقلال باشد. خارجی یا داخلی بودنش مهم نیست. استقلال و پرسپولیس محل آزمایش و خطا نیستند. شما در باشگاه‌های بزرگ چون رئال مادرید و بایرن مونیخ هم نمی‌بینید که مربیان بیایند آزمایش شوند و باشگاه به دنبال بهره‌برداری تا 5 سال آینده باشند. استقلال و پرسپولیس جای تجربه کسب کردن نیست. مربیان باید جاهای دیگر دانش‌اندوزی داشته باشند و کسب تجربه‌ کنند و سپس به این دو تیم برسند.

پیشکسوت استقلال درباره آینده تیم هم گفت: اوضاع خوب نیست. بسیاری از تیم‌ها تکلیف خود را می‌دانند و در فکر برنامه‌ریزی اردوها و تمرینات هستند اما استقلال بدون هیچ برنامه‌ای پیش می‌رود. اصلا شما می‌دانید کی تمرینات تیم شروع می‌شود؟ اردو وجود خواهد داشت؟ وقتی سرمربی نباشد شرایط همین است. آقای آجورلو مدیری ضعیف نیست و قطعا به فکر خواهد بود اما اوضاع برای استقلال خوب پیش نمی‌رود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز